Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schattige huisdieren haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schattige huisdieren haken
    Posted: 15 Mei 2011 om 11:07

Hallo allemaal ,ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen .

Indit boekje staateen konijntje en op pag 13 staat iets wat ik niet begrijb.

toer7 tot 10 staat 1v in elke st.1 hv in de vlg 3 st,hecht af en dat begrijp ik niet .hoop dat iemand me snapt mgv Betty

emailadres is hjpneyts@scarlet.nl
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 11:17
Hoeveel stokjes zitten er in 1 toer? ken dit patroon nl. niet.
Groetjes,
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 11:20
Je doet in toer 7 tot en met 10 gewoon 1V in elke V (denk dat st staat voor STeek)...
En dan maak je in toer 11 1hv in de eerste 3 st(eken)... Dan krijg je iets een bobbeltje daar. Dan hecht je af...
Back to Top
betty neijts View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer betty neijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:23
Hallo allen heeft iemand dat boekje ook ?kan het niet begrijpen en kan dus niet verder .Ik heb dit boek hier gekocht zou Renske er mer van begrijpen .Ik heb wel al het muizenjongetje gemaakt en Bertje het kuikentje dus het is niet dat ik niet kan haken maar hier eindigt elk onderdeel met die regels hoop dat iemand het begrijpt Betty
betty Neijts
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 11:10
Steek of Stokje, misschien................?
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer betty neijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 15:11
hoi allemaal ,het vreemde is dat in het hele boekje bij elkonderdeel wat er staat is dit zelfde .Zo eindigt alles.als ik ergens mee eindig is het wel eens sluit met een halve vaste en hecht af maar nu staat er1v in elke steek neem ik aan want er zijn geen stojes.maar dan ih v in de volgende 3 steken.ik snap niet welke 3 steken.en dan afhechten.en dat staat echt overal dus ik kan nergens verder aan beginnen.Nou ik hoop dat iemand wijzer is als ik ben en zegt o,maar het zit zo.vr gr Betty
betty Neijts
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 15:48
Van 04
Van 04

Misschien werkt dit iets makkelijker.Ik heb het boekje ook gekocht maar ik kan nog niet haken. Wie weet is dit iets duidelijker.

groetjes Frea

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 16:51
Volgens mij moet je na de laatste toer nog 3 halve vasten haken op de eerste 3 steken van de volgende toer. Ik denk dat dit is om vloeiender end te krijgen en niet zo'n hoekje als je gewoon stopt na de laatste vaste van een toer.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer betty neijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2011 om 12:25
hoi allemaal ,ik ben r uit.Ik ben naar de handwerkzaak geweest en die zei de laatste 3 st met een halve vaste ineen haken zodat hetrondig afloopt  allemaal bedankt nog ga het gauw proberen groetjes van Betty
betty Neijts
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns