Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Linda View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Linda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht
    Posted: 19 Mei 2011 om 17:59

M'n dochtertje is helemaal in de ban om d'r little baby born mee naar bed te nemen. Opzich niet erg. Maar t setje dat bij de pop zat, toen zn m kreeg. Is echt waardeloos(sorry).

Nu ligt ze inmiddels al een uurtje in bed, maar zit gewoon nog even te brabbelen met dr knuffeltjes en dr pop. Al heeft ze al 3x gezegd dat "mamaaaa, baby uit" Wat inhoudt dat t broekje uit is. En die moet natuurlijk aan.

Nu heb ik al zitten kijken op internet. Ik heb bij een speelgoedwinkel een boxpakje gezien. Maar helaas kun je bij t bestellen niet doorgeven welke je graag zou willen en de winkel zit totaal niet in de buurt.

Nu is mijn vraag wie heeft er een patroon liggen van een boxpakje van de Littel Baby born? Ik heb al boekjes doorzitten bladeren (die ik heb liggen), maar helaas geen naaipatroon van een boxpakje.

Ik heb nog kleertjes van dochterlief liggen, die te klein zijn. Ik zou daarvan makkelijk een boxpakje kunnen maken (samen met mn moeder). Al heb ik dan wel een patroon nodig...

Wie wil me helpen, zodat ik met een gerust hart, de little baby born bij dochterlief (19 mnd) in bed kan liggen. Alvast dank je wel en gr Linda

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 19:13
op wolly online staan naaipatroontjes die je zo uit kunt printen onder gratis patronen
lydia wijsbroek
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Linda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 19:23

Dat zijn breipatronen, daar ben ik nog niet zo'n favoriet van. Aangezien ze (1,5 jaar) is. Ze pulkt nogal graag, straks trekt ze allerlei draadjes los met alle gevolgen van dien :S

Vandaar dat ik een naaipatroon zocht van een boxpakje. Overgens zijn die patronen voor de 43 cm pop. De Little Baby born is 32 cm.

Het gaat om 1 patroon, dat ik zoek voor die pop. Zodat de kleertjes niet uitkunnen. Aangezien dat t toch alleen maar voor in bed is.

Overdag heeft ze de gewone baby born, waarmee ze rond sjauwt.

Groetjes Linda

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 19:38
Kun je de pop niet ook een slaapzakje aandoen? Lijkt me vrij makkelijk zelf te maken, en dan ben je misschien meteen het probleem van het uitkleden kwijt.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2011 om 05:59
Nee nee op wollyonline.nl staan verschillende naaipatroontjes gratis zoals Lydia zei
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Linda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2011 om 14:56

Ik ben inmiddels al voorzien, geen patroon. Maar heb een pakje van iemand overgenomen :D

Gr Crea Linda

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns