Pompon van Pip |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Mei 2011 om 23:25 |
Mijn Pip van Christel Krukkert is bijna af, hij moet alleen nog een klein pomponnetje op zn muts. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik zo'n klein ding kan maken...
Weet iemand een handige manier? |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja, ik ga naar de Hema en haal een zak pompommetjes in allerlei kleuren, groot en klein en in de hobbyzaak verkopen ze ze per stuk. als ik zelf van die kleintjes moet maken worden ze niet zo mooi.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Ik leg een draad in de lengte tegen mijn vinger of een potlood, en wikel daar een andere draad tig keer omheen. Dan schuif ik het van mijn vinger 'het potlood af, en knoop de draad er heel strak omheen. En dan knip ik de draden door, en knip je een beetje bij tot een heel klein pompoentje.
|
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
kijk hier eens |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Dat is een handige manier, ik ken alleen de methode van de 2 kartonnetjes met een gat in het midden, maar dit is veel makkelijker (en altijd 'bij de hand' |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Dank je wel voor de tip Leentje! Dat werkt als een tierelier
![]() |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |