kat niet thuis gekomen |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mei 2011 om 17:25 |
ben verdrietig
![]() We zijn al overal gaan zoeken en hem steeds maar roepen , maar geen beweging te zien van hem . Ik denk weer aan het ergste , ben echt verdrietig om ons Luca . Is zo n lieve kater en zo n flodderke Ik wil hem terug en wel nu direct ![]() ![]() ![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hopelijk komt hij toch nog thuis he!!!!
|
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
waarschijnlijk is je katertje op stap. of hij zit bij iemand in de schuur. dan kun je je buren bij langs gaan.
onze kat is ook eens in het jaar een paar dagen weg. elke keer maak ik me weer vreselijk zorgen, maar uiteindelijk komt hij steeds weer terug. hij is dan achter de muizen in het land aan als het land wordt leeggehaald. het is vreselijk slopend die onzekerheid. wat je kunt doen is de asiels bellen, en de dierenambulance. die kunnen dan naar hem uitkijken (ik weet niet of hij gechipt is?) je kunt hem ook nog op de site van Amivedi plaatsen. ik hoop voor je dat hij gauw weer terug komt! ik duim voor je! ![]() |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Halo Linda ja dat is triest, je kan het ook op ATV televisie bij gezocht zetten, dan staat het er een maand gratis, (ik weet natuurlijk niet waar je woont, anders bij het lokale TV station kijken op teletekst bij gezocht)en dan zoals Petra zegt, de asiels in de buurt afbellen ik hoop dat Luca vlug terugkomt, en in goede gezondheid
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Wat vervelend voor jullie. Ik hoop dat hij snel weer bij jullie terug is/komt. |
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
ach nee toch, ik hoop echt da hij snel weer thuis is. pfff wat erg die onzekrheid.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
weet wat het is, je blijft zoeken en zoeken en gelukkig vaak de andere dag zit hij voor de deur te wachten.
Is hij gecastreerd? |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat naar voor jou, ja, je blijft zoeken hé.
Ik hoop dat hij snel weer bij jullie terug is/komt. |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Wat erg ik hoop dat ie snel weer thuis komt
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ja hij is gecastreerd |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
nog steeds niks
![]() ![]() ![]() en ja , ik zoek me gewoon een ongeluk , vind geen minuut rust in huis . |
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
misschien zit hij bij iemand in de buurt in de schuur en kan hij er niet uit
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Ach Linda mekind, wat voel ik met je mee, vorige week was mijn poes ook 24uur weg terwijl hij normaal nooit langer dan 5 minuten de deur uit is, ik was er misselijk van...kheb in onze straat en de straat achter ons huis briefjes met een foto in de brievenbus gedaan en gevraagd of de mensen i.d. schuur wilden kijken en potverdorie, 's nachts om 12uur kwam hij thuis...een wonder..ik hoop zó voor jou dat jouw beestje ook thuiskomt maar intussen erg veel sterkte !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Rietepetietje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 206 |
ach linda wat erg van luca!
is hij thuis gekomen nu? hopelijk ligt hij nu heerlijk te spinnen bij u ik weet hoe pijn het doet een geliefd dier te missen en niet te weten waar ie is mijn gekrasteerde kater ging soms ook wel eens een paar dagen op stap en ook al wist ik dat hij terug kwam toch was ik steeds onrustig ik hoop van ganser harte dat luca weer thuis is ondetussen hele dikke sterkteknuffel riet |
|
leef vandaag, niemand beloofd morgen
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
ken het helaas maar al te goed Hoop echt voor je dat Luca weer thuis komt!!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
is hij al thuis gekomen? ik hoop voor je dat je hem snel vind |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Houd moed, Ik duim voor je!!!!!
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Is hij er nu al ,ik weet wat het is dat ze niet thuis komen voor u op te vreten zeg maar hou er de moed in he hij komt wel naar huis
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Onze Be-Bob is toen hij 10 was eens drie maanden zoek geweest en toen dook hij op in het asiel. Geef het niet te gauw op en haal je geen enge verhalen in je hoofd. Het is inderdaad wel goed als ze gechipt zijn. Dat doet echt geen pijn, het gaat met een injectienaald, je voelt geen reactie als je hem vasthoudt terwijl het gebeurt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Gerlily ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Sterkte, weet hoe je je voelt. Hier is de oudste poes een paar jaar geleden 10 dagen kwijt geweest. Ongeveer 300 briefjes rondgebracht en alle dagen lopen zoeken. Uiteindelijk kwam er een telefoontje dat ze in een heg zat, aan het einde van de straat notabene. Is wel een lange straat en aan die kant erg druk. Hoop dat het voor jouw ook goed afloopt.
Groetjes, Gerda |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |