Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Proefhakers gezocht

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Proefhakers gezocht
    Posted: 23 Mei 2011 om 09:22

Hoi allemaal,

Ik heb een patroon gemaakt van Perry het vogelbekdier, en nu wil ik eigenlijk proberen om het te verkopen. Ik vind het allemaal een beetje eng en spannend, maar nu wil ik eerst graag weten of ik het duidelijk genoeg heb uitgeschreven. Daarom zoek ik een paar (2 of 3) proefhakers/-haaksters die het patroon willen uitproberen.

Het is BESLIST niet mijn bedoeling dat het patroon straks de halve hobbydoos rondgestuurd wordt, dus ik kies er echt maar 2 of 3 uit, die serieus van plan zijn om het patroon te maken en me dan ook commentaar kunnen geven (duidelijk of niet, verhouding klopt of niet, dat soort dingen).

Wie wil, kan reageren op dit bericht (foto is helaas een beetje groot).

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 09:50
Sorry wil hem best haken als ik jou er mee kan helpen maar ik vind hem niet leuk
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 09:52

Daarvoor hoef je niet te verontschuldigen hoor Corrie, ieder z'n eigen smaak .

Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:25

hoi ik wil je best er mee helpen en ja mijn dochter en man lief  zijn wel een grote fan van de finnies en furb.

hoor het wel hoe je het wilt gaan doen.

j_pontfoort@hotmail.nl

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:25
ik wil je beste helpen om je patroon uit te proberen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:31

Oh wat is die goed gelukt!
Wat knap gemaakt!

Ik ga nog maar even goed oefenen, kan ik ook van die leuke dingen maken..:)

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 10:43

Die is wel mooi... zou ik niet kunnen bedenken, maar vind het héél spannend om te maken... als ik je kan helpen wil ik dat graag doen !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 12:02
sorry ik heb hier nog te veel liggen ben voor mijn vriendin een dekentje met kruisjessteek begonnen
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 12:04
Ik wil je ook wel helpen om het patroontje te haken.
Ken de figuurtjes niet maar dat maakt denk ik niet veel
uit.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 12:17
Heey, die zal mijn zoontje ook wel heel geinig vinden,dus wil hem graag maken en je van bruikbaar "commentaar"voorzien....laat maar wat weten!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 13:00
Zelf vind ik het een vreselijk figuurtje als stripfiguur hahaha
Ooit geprobeerd 5 minuten te kijken maar snel doorgeschakeld. Hij is wel goed gelukt als "haaksel". Succes met het vinden van je haaksterren
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 14:56

lijkt mijn wel leuk om tedoen.

Ik wil je ook wel helpen om het patroontje te haken

groetjes grietje
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 16:41

Ik wil je wel helpen en heb vanavond - en eventueel morgenavond - tijd. Ik kijk natuurlijk wel vanuit een beetje andere hoek, omdat ik ook patronen ontwerp - en eerlijk gezegd, als je het voor de verkoop wilt doen, denk ik wel dat er nog wat grotere wijzigingen misschien in moeten komen, (zoals een veel vierkanter lijf) maar daar wil ik je ook wel mee helpen.

Even een tip voor het voorkomen van copyright-problemen : als je dat niet krijgt, zul je hem in elk geval niet Perry Platypus mogen noemen, maar Parry Platypus look-alike ofzo. ;-)

Rondsturen van patronen op de Hobbydoos is trouwens geen enkel probleem, hoor ; als je patronen verkoopt, is je markt 99,9 % buiten Nederland. Ontwerpen in het Nederlands , kan ik je uit ervaring vertellen, heeft voor kooppatronen nauwelijks zin. Engels is het meest lucratief. Probeer dus als het even kan in het Engels te ontwerpen.

Maar goed, ik wil je best helpen het na te haken en eventueel uitgebreide feedback te geven.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 11:38
Nou, mijn Perry is af.
Ik moet zeggen dat het patroon behoorlijk goed geschreven was en erg goed was na te maken. Natuurlijk heb ik wel wat kleine op= en aanmerkingen , maar die doe ik je wel via de mail.

Ik heb een paar hele kleine dingetjes veranderd omdat ik ze niet mooi vond uitkomen ; ik heb de snavel 1 extra toer gemeerderd zodat die iets breder is, en k heb de beentjes niet aan de zijkant maar meer aan de voorkant van het lijf gezet, gewoon omdat ik dat mooier vond.

Affijn, feedback krijg je dus zo per mail ; dit zijn alvast een paar van de foto's :

Ik heb de onderste helft van het lijf trouwens gevuld met een blok schuimrubber, zodat het iets vierkanter bleef. Ook heb ik door gebrek aan garen beneden en geen zin om naar boven te lopen hier en daar wat andere kleurtjes gebruikt.

Zoals het er nu uitziet, denk ik dat je nog maar minimale wijzigingen hoeft aan te brengen (plus een Engelse vertaling natuurlijk) voor je het patroon inderdaad kunt publiceren.

Het beestje vind je leuk of vind je niet leuk ; (ik ben hem trouwens steeds leuker gaan vinden), maar het patroon is in elk geval bijna prima in orde. Echt een paar minimale dingetjes maar.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 12:54
Wauw heel mooi hoor.
Het patroontje is niet te verkrijgen hier zeker hee
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 13:16
Hij is erg leuk geworden L33ntje

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 13:39
Hij is echt leuk.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 13:43
Ik heb een beetje een probleem ; mijn dochters vinden hem dus allebei GEWELDIG, en willen er nu alletwee een, en een vriendin van mijn dochter OOK !!
Vind je het heel erg, Carla, als ik er vast nog twee haak ??
Als het patroon dan af is, koop ik je eerste exemplaar ;-)

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 14:41
KIJK hoe populair is Perry al! Leuk zeg.
Mooie complimenten van Leentje
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 15:30
Ja, dat is wel grappig; Ik had het hele beest nog nooit gezien. Ik moest hem zelfs opzoeken op Internet. En toen hij vanmiddag klaar was en de kinderen uit school kwamen was het : heeee, dat is die van Finneas en Ferb (ofzo) ; wat cool ! En de oudste : hee, wat gaaf, dat is hoe-heet-dat-beest Peggy het Vogelbekdier ofzo, van Nickelodeon.....
En ja, wat kinderen (her)ennen , vinden ze gaaf he ? En dan is het hebbe-hebbe-hebbe. Wat dat betreft sluit ik niet uit dat het patroon nog best wel eens zou kunnen gaan lopen ; Nickelodeon bestaat natuurlijk in vrijwel alle landen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns