Frans patroon vertalen naar nederlands |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jolanda48 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Mei 2011 om 12:15 |
Ik heb via via hele leuke patronen gevonden van een soort van spuugdoekjes (patronen crochet des doudous de cendrine) maar ik ben een leek in de franse taal. Ik heb het franse vertaalschema al ernaast gelegd maar kom er echt niet uit. Wie o wie wil mij helpen met de vertaling waarna ik de vertaling natuurlijk hier ook beschikbaar wil stellen. Groetjes
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">
http://jollycreations.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik kan het ook niet. maar kun je niet een heel eind komen met google vertaler?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het gaat natuurlijk om vaktermen. Misschien kun je de hand leggen op een Frans haakboekje voor beginners. Dan zie je de namen van steken en aan de uitleg en plaatjes zie je of het om vasten, stokjes etc gaat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Jolanda, als het geen te groot patroon is, wil ik het vertalen voor je |
|
![]() |
|
minekef ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 01 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
op http://www.koekeridoo.nl/vertaalschema's.html staat een vertaling Frans naar Nederlands, misschien heb je daar iets aan? gr. Mineke |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
ik weet dat Eugenie een week terug het er ook over heeft gehad. Volgens mij gaat dat over precies dezelfde patronen. Ik weet niet of zij ze ondertussen vertaald heeft.
En volgens mij is dit nieuwe toppic ook van hetzelfde |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
ja , meneer wortel komt ook van les doudous maar alleen met het haakschema kom je er niet , een vriendin van me heeft het meeste frans vertaald voor me en dan met het behulp van het haakschema en dan nog wat eigen denkwerk van ervaring is het me gelukt. ik be nu volop bezig met het zodanig neer te typen dat iedereen het kan lezen . andere patronen kan ik zelf niet vertalen ,daar ben ik dan weer afhankelijk aan mijn vriendin |
|
![]() |
|
Juliaaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
als je het nog niet heb vertaald, of als andere dat nog niet hebben gedaan, wil ik het patroon wel voor je vertalen hoor!
|
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Yara ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 104 |
Jolande, Als je naar garnstudio gaat, op het vlaggentje van nederland klikt dan op tips en trucks dan op woordenlijst dan krijg je alle talen van gehaakt tot gebreid inFrans,engels, duits noors zweeds en weet ik wat nog meer. veel sucses Yara |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |