Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Geschenkje juffen, einde schooljaar

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Geschenkje juffen, einde schooljaar
    Posted: 29 Mei 2011 om 14:23
Hebben jullie een idee om aan de kinderen hun juffen te geven??

Ik dacht eerst een roosje, maar dat is toch wel veel werk en ben al met zoveel tegelijk bezig...

Alle ideeën zijn welkom!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 18:27
Een sleutelhanger een boekenlegger (past wel echt bij een juf/meester) een zakdoekhoesje een gehaakt hoesje om een klein glazen potje met een theelichtje.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2011 om 19:20
Een cupcake doosje (werd goed ontvangen door de juffen)
groetjes miranda
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 08:06
Die tissue overtrek heb ik ook al gedacht want ze vragen van iedereen een doos bij begin van het schooljaar, maar het probleem is dat alle mensen wel een ander model doos geven he...

Cupcake doosje... mja, moet eerst even een patroontje gaan zoeken dan.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 09:07

Vind een cupcake doosje ook wel een leuk idee, juf trakteert de kinders regelmatig op wat lekkers dus een leuk aangekleedde snoepdoos is wel van toepassing!

En anders idd een leuke sleutelhanger...in het boekje "leuke knuffels zelf haken"staan hele leuke en simpele patroontjes in waar je met een basispatroon verschillende beestjes maakt.... Roep maar als je iets nodig hebt

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 09:16
een gelukspopje ?
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 09:48

hoi wat heb jij aan sleutelhanges patroontjes?

ook ik ben de pineut om iets te moeten maken.

en ja helaas word het ook al vanzelf sprekend haha word als gevraagd wat maak je moeder....

en dochterlief is zo trots dat ze het mama wel even vraagd want die zoveel ideetjes maar ze beseft niet dat ook het ideenpotje leeg raakt.

dus als je me wilt helpen zou ik heel blij zijn.

groetjes jose

j.pontfoort@hotmail.nl

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 10:44

Een tasje maken van een granny streep,

http://tangledhappy.blogspot.com/2010/11/granny-stripe-bouti que-bag.html

Je kan het zo groot, hoog breed maken als je zelf wil. Stop er een pakje zakdoeken in of een copy van een mobieltje. En echt je hebt in een 20 minuten een heel leuk kadootje.

Voor de juffendag van de jongste gemaakt. Snel en simpel maar heel leuk.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 11:03
Ja, die tasjes zijn wel heel leuk... Maar dan vraag ik mij af of ze het wel gebruiken want anders geef je het voor niets he, maar ja, het is het gebaar dat telt zeker... zal er nog even over nadenken en rond snuffelen.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 11:20

als je hem niet groter maakt dan een 10 bij 15 cm dan is het zo klaar. Eerlijk gezegd denk ik dat er maar heel weinig van de gegeven kadootjes gebruikt wordt. En alle chocolade en zeep hebben ze ook echt wel gezien.

De kids iets laten maken van strijkkraaltjes en daar een sleutelhangerring door, potje zelfgemaakte jam.

Ach er kan van alles.

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 11:24
Ja, ik weet het wel, daarom dat ik ook zelf iets wou maken, is een iets anders, en ik weer dat 2 van de 3e juffen een dochter hebben de andere zeker een zoon, maar dochter weet ik niet, want anders zouden de tasjes wel naar de dochters gaan :-)

Ja, ik ga voor de tasjes gaan , bedankt hoor!!!
Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 12:13
Misschien een sjaaltje,of een zakdoekje met een geborduurde letter,Of iets dat ze kan gebruiken op haar lessenaar?Groetjes Lea
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 15:15
Ik ga in dat tasje wat badspulletjes steken denk ik, een paar badparels en een zeepje ofzo...

Het eerste tasje
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 15:34
Super en zoals gezegd, snel klaar. Hij is goed gelukt!
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 16:53

dames ik heb een vraag

mijn engels is helemaal naatje en ik heb het patroon geprobeerd te vertalen met google en chrome snik snik het lijt in de verste verte niet wat het moet worden.

is er iemand die misschien een nederlandse versie hier van heeft? vind hem zo gaaf en als het niet zo groot is dan overweeg ik het als traktaie voor de meiden op school

al vast bedankt

gr josé

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 18:07
Als je tot morgen kan wachten zal ik het morgen vertalen en je dan bezorgen.
Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 18:32
Wendy ik heb U een mailtje gestuurd.
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 18:42
Super!! Heel erg bedankt, wss maak ik er nog wel iets van! Al zie ik net dat dit niet gewoon haken is, maar met zoeen plastiek... rooster... weet niet goed hoe het te noemen :-)

Mijn man had de pc niet meteen nodig dus heb het snel vertaald se, het komt jouw richting uit José
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 19:13
Jeetje Mayolijn, wat ontzettend leuk dat tasje!
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2011 om 21:02
neem me elk jaar weer voor om iets zelf te maken. Maar dan plots , is het
weer zover , de tijd vliegt en het is al vakantie.
Meestal geef ik dan 1 zonnebloem met daaraan een kaartje, een zonnige
vakantie gewenst door.... (naam kind)

Tja, je moet tocht iets?!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns