Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Baby Born pop patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Baby Born pop patronen
    Posted: 03 Juni 2011 om 15:31
Voor degene die heel graag breien en haken voor een Baby Born pop. Die moeten eens kijken op www.clubs.nl en dan zoeken naar Baby Born. Als je lid wordt van die club kun je gratis honderden patroontjes downloaden. Kost ook niets om lid te worden.
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2011 om 16:06
heb me ff aangemeld bij deze site maar wat een verschrikking kan de weg er niet vinden  nee laat maar voor mij ik hou het gezellig bij hobbyforum duidelijk over zichtelijk  en gezellig
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2011 om 19:25
Originally posted by monique1974 monique1974 wrote:

heb me ff aangemeld bij deze site maar wat een verschrikking kan de weg er niet vinden  nee laat maar voor mij ik hou het gezellig bij hobbyforum duidelijk over zichtelijk  en gezellig

Daarom ben ik er ook gillend weggerend. Ben toch best wel een beetje handig inmiddels met fora's maar dit...
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 01:06

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by monique1974 monique1974 wrote:

Daarom ben ik er ook gillend weggerend. Ben toch best wel een beetje handig inmiddels met fora's maar dit...

en ik ben achter jullie weggerend

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 08:49
Ik ben ook lid, maar kom er bijna nooit!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 09:53
Nou, ik doe maar een voorstel. Zelf had ik daar ook een site, maar ben gillend weggerend toen ze me steeds mailtjes stuurden om VIP te worden. Ja, tegen betaling!! En dat op een "gratis" site!! Ik krijg mijn foto er bijvoorbeeld ook niet meer af.
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 10:01

ja dat is ook zo Spikeysmum je deed een voorstel en ik ben ook gaan kijken maar ik werd er na 5 minuten al gillend gek en had nog niks gezien of gevonden wat ik leuk vindt . idd vip worden op een gratis site en dan wat een toestand om iets te vinden .maar het is zeker een goed voorstel mischien zijn er mensen die er wel hun weg kunnen vinden .

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 14:13
ik begrijp wel dat ik blij moet zijn dat ik het gelijk weg heb geklikt.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 22:54
ik kan er wel goed de weg vinden, er zijn echter 2 BB clubs en een Barbieclub, moet zeggen ze hebben hele mooie patronen en wel in het nederlands. er zijn daar een aan tal dames die de patronen vertalen en daar hebben  ze een hele kluif aan. ze hebben ook bijna alle andrea's op de site staan en verder hetzelfde als hier, al je er niet uit komt kan je vragen en wordt je geholpen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 08:06
Ik haal er ook regelmatig mooie patronen vandaan. Het is alleen niet te doen dit forum en dat forum bij te houden!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.250 seconden.
Lang Yarns