Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kleinzoon

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kleinzoon
    Posted: 07 Juni 2011 om 09:20

hey lieve mensen allemaal , er moet me eventjes iets van men hart .

verleden maand had ik nog een kleindochter , nu is het een kleinzoon geworden   bevestiging alom dat mijn dochter eerst een meisje zou krijgen en van gisteren is het een jongen geworden , niks aan de hand zullen  jullie nu denken maar nu komt het hahahahah al men knuffels en speelgoedjes zijn in het knetter roze gemaakt whoeeeeeehahhahahahha

dus werk genoeg nog zou ik zeggen , heb nog 3,5 maanden dus dat valt nog mee

en eerlijk gezegd keek ik echt al uit naar een kleindochtertje omdat er hier allemaal jongens zijn , maar ja die gedachten trekken wel bij hoor . Maar ik mocht ook even dromen . Ach ik weet ook wel hoor dat ik zo niet zou mogen spreken , gezondheid is het belangrijkste   cliché maar harde waarheid .

zo ik heb het toch even kunnen zeggen en dat deed goed , ik kan er toch ook niet aan doen dat ik meisjesgezind ben en ik weet zeker dat als we een weekje verder zijn ik vol lof ben over men aanstaande kleinzoon , maar nu is het even wennen omdat we al een maand (bijna) zeker wisten dat het een meisje zou worden . De gynecoloog zou zoiets pas mogen zeggen vind ik dat ze 100% zeker is en geen 90% want eigenlijk heb je toch een maand dat je denkt dat het dit of dat is en dan veranderd alles weer

IK ben blij hoor , ik krijg een KLEINKIND

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:34

Wees blij dat je nog 3,5 maand hebt .

Een kennisje van mij zou ook oma worden van een kleindochter en pas bij de geboorte werd het een kleinzoon en die hadden echt alles ingericht op een dochtertje .

In iedergeval gefeliciteerd want oma zijn is heeeerlijk

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:36

Ik dacht echt even van hé?? Ik had een kleindochter nu is het een kleinzoon??? Gelukkig ben ik even verder gaan lezen.........snap je verwarring en teleurstelling echt wel hoor Linda enne inderdaad een kindje,een gezond kindje, krijgen is het belangrijkste en al een wonder op zich maar ik kan me ook best voorstellen dat als je al (klein)zoons hebt, je een (klein)dochter erg leuk zou vinden!! En het is gewoon ook vreemd dat als je al een maand denkt dat het een meisje is omdat dat ook nog eens door een dokter is gezegd en het verandert dan!! Rare gewaarwording en ja, dan moet je even slikken van oh,oke dan....dat zal voor de moeder ook niet anders geweest zijn lijkt me!!

Tja en dan nu...alle roze knuffels en kleedjes maar in een doos op zolder voor wie weet ooit en de blauwe wol maar tevoorschijn toveren en als een speer aan de haak!!!

HOERA,voor oma!!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:44

ook al een roze zwaantje zeker?

Als het maar gezond is toch?

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:44

Zeker verwarring, het maakt niet uit als het kindje maar gezond is. Een Jongen is even prachtig en een meisje had ook leuk geweest, en van je knetter roze knuffels kom je ook wel af, je weet het nooit misschien komt er ooit nog wel eens een kleindochter. Dat is even omschakelen .

Je hebt nog 3,5 maand te gaan, dus je kan er nog even tegen aan, ik vind het wel een leuk verhaal. Hup de blauwe wol, katoen te voorschijn halen, Groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 09:45
Je hebt nog tijd hoor ,maar ik ben heel blij voor jou een kleinkind en dat het maar gezond is
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 10:03

dank jullie wel allemaal , enne ben al bezig in het blauw ,een amineko (licht blauw + flashy blauw ) dus dat komt slim  

heu neeje corrie , die had ik in het wit gemaakt

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 10:03

De gezondheid is belangrijker dan het geslacht en je hebt nog wat tijd. Ik weet ook van mensen dat alles roze was en vlak voor tijd moest het toch nog blauw worden. Daarom zou ik zelf het liever niet van te voren willen weten. Dan is de verassing het grootst.

Wie weet kun je een ander blij maken met alle roze dingen. Ze zijn vast prachtig.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Kuddelz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kuddelz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 10:19

Nou, dat is ook wat..kun je weer opnieuw gaan beginnen,

Gefeliciteerd met je kleinzoon

Groetjes Veronique

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 10:20
de gezondheid is het belangrijkste, vroeger wist je pas bij de geboorte wat het was en de kinderkamer was vaak neutraal ingericht met wit of lichtgroen, nu zijn het vaak themakamers. De jongens of meidenaccenten kwamen met de kraamkadootjes. Was toch ook wel heel erg leuk
lydia wijsbroek
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 11:30
Nou lijkt mij ook wel even schrikken maar een jongen is ook geweldig en als het maar gezond is. Nu maar snel weer aan het knuffies haken voor een boy en de roze maar op zolder voor het geval dat of een ander er blij mee maken Gefeliciteerd met je kleinzoontje

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 11:50

dank u wel allemaal

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 12:35

we weten dus allemaal wat jij de komende 3 maanden aan het doen bent

alles blauw maken.

wel verwarrend., nu maar hopen dat het nu wel goed is.

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 13:14
oooowwww hihi

En het kamertje was ook al roze? Of viel dat mee?

Nou heerlijk genieten dan maar straks van je kleinZOON   

en haak en breize!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 13:21

nee nee gelukkig was er nog niet echt iets vastgelegd omtrend de kleur van de kamer en toestellen  En ze hadden wel wat babyspulletjes gekregen en natuurlijk ook met veel roze in verwerkt hahahahahha 2 body's en 1 kruippakje   ik had ook al een speenhoudertje gekocht .... jawel ROZE hahhahaha

ach geeft niet dan heb ik al kraamcadeautjes als er toch nog ergens een meisje opduikt in de familie of vriendenkring

ja de blauwe aminenko is af en vraag straks aan men zoon of hij hem wil komen fotograferen zoadat jullie allemaal kunnen meegenieten van de eerste echte knuffel voor men kleinzoontje

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 15:09

Hey Linda

eerst en vooral proficiat me je toekomstige kleinzoon,, en...wat kun jij vlug haken, om 10.03 was je nog aan de amineko aan het haken en om  13.21 was hij al af

je hebt nog een zee van tijd, en als al andere haaksel zo vlug klaar zullen zijn,

zal je kleinzoon knuffels genoeg hebben 

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 15:29

...oohh ik schrok ook eerst, maar gelukkig niets aan de hand

..je hebt je in ieder geval heerlijk kunnen vermaken met alles in roze

en dan nu alles in het blauw

wie weet wat er nog komt

i

ik wens je heel veel plezier met blauw want dat is ook een hele mooie kleur

PROFICIAT    !!!!!!!!!

groetjes geesje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 17:37
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

Hey Linda

eerst en vooral proficiat me je toekomstige kleinzoon,, en...wat kun jij vlug haken, om 10.03 was je nog aan de amineko aan het haken en om  13.21 was hij al af

je hebt nog een zee van tijd, en als al andere haaksel zo vlug klaar zullen zijn,

zal je kleinzoon knuffels genoeg hebben 

ik was er wel van gisteren al aan begonnen hoor , en zeg nu zelf dat haakt als niets .  heel de avond nog doorgehaakt en vanmorgen hem ineen gezet (duurde veel langer eigenlijk dan het haken zelf )

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 19:39
Jij hoeft je dus niet te vervelen de komende weken!! Zelf heb ik twee zonen, en die hebben allebei ook weer een zoon. Dus ik heb ook maar één soort.
Heerlijk hoor.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 19:46

gelukkig heb je nog even de tijd whahhaha

ik weet nog wel met mijn oudste ik was ervan overtuigd dat het een meisje was.

Totdak ik opgenomen werd en een spoedecho kreegmet 34 weken. Ik zag meteen een piemeltje.Was zeker een omschakelijk, ook omdat het erg spannend was kwa opname. maar o o wat blijft het geweldig leuk.Als het maar gezond is|!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns