wijziging in wie doet er mee |
Reageer |
Autheur | |
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Juni 2011 om 20:25 |
de link moet http://knitionary.blogspot.com/2011/04/mother-hen-and-her-fa mily.html zijn mijn excuus voor het ongemak
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw zeg dat is een SUPER mooi kleedje.
Dat is echt iets waarvoor iedereen wel een plaatsken vind in huis. alleen weet ik niet hoe daaraan te beginnen. Ik weet ook niet of het prettig is voor jullie als iemand meedoet die helemaal niet weet waaraan ze begint? Ik hoor nog wel meer groetjes |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Door de reactie van IngeDeV begrijp ik nu niet helemaal wat de bedoeling is. Wilden jullie als een soort haakkransje dit maken (iedereen werken aan hetzelfde patroon), of is het, wat ik in de eerste instantie dacht, dat zoveel mogelijk mensen het internet gaan afspeuren naar dit patroon? |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je op de link klikt staat er verderop nog een aanwijzing over een zwanenkleedje inclusief patroon, dacht dat daar recentelijk om gevraagd was, heb het maar effe opgezocht KLIK |
|
lydia wijsbroek
|
|
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is inderdaad de bedoeling dat wij als een soort van haakkransje zelf het kleedje gaan haken en dat wij dan zelf tot een patroon hier van komen. na aanleiding van het zwanenkleedje die judy en ik ook hebben gemaakt kwam judy met de vraag of ik dit kleedje ook kende en omdat ik deze niet kende en er geen patroon er meer van is kwamen wij op het idee om het kleedje zelf te proberen te haken het leek ons leuk om hier meerdere personen bij te hebben. vandaar deze oproep. |
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
das echt een heel mooi kleedje , maar ik ben echt in haken nog geen held en snap niet goed hoe ik daaraan zou moeten beginnen . Ik zou jullie enkel maar tot last zijn denk ik hahahah dus sorry |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het kleedje bewonderd, maar daar houdt het, wat mij betreft, mee op
Volgens patroon kom ik wel overal uit, maar zelf bedenken......nee, ook aan mij heb je niks. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |