Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Alle geslaagden

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Alle geslaagden
    Posted: 16 Juni 2011 om 18:48
Van Harte Gefeliciteerd met jullie diploma.

Bij ons achter hangt ook een tas aan de vlaggenstok.

Alle niet-geslaagden, volgend jaar een nieuwe kans.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 19:04
Alle geslaagden van harte gefeliciteerd!!!

3 Van mijn nepdochters (kids van vriendinnen) zijn geslaagd.
Voor de 1 was het super spannend omdat ze haar HAVO diploma haalde terwijl ze het advies een magere mavo kreeg. Super trots ben ik op haar! Morgen gaan we borrelen

Kiddo 2 heeft haar MAVO gehaald. En dat terwijl ze in een hele vervelende periode van haar leven zit. Ik ben super trots op haar dat ze ondanks de enorme  stress zo hard heeft geknokt en gewonnen heeft voor haar papiertje.

Kiddo 3 fladdert lekker door het leven en heeft haar schouders op tijd eronder gezet en met groot resultaat, zij heeft haar VMBO diploma gehaald en ze heeft een grijns van oor tot oor . Aangenomen voor haar vervolgopleiding, toppie!!

Mijn 3 toppertjes

Nu nog 1 die keihard haar best doet om 6 VWO te halen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 19:08
Van harte gefeliciteerd voor alle geslaagden

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 19:10

Hier is de zoon nog volop aan gang , nog tot volgende week donderdag

dus daarom dat ik hier ook veel minder ben , maar ik kom terug hoor  ben jullie niet vergeten . Haken staat nu op een heel laag pitje

nog 1 weekje geduld hahahah en hopelijk lach ik dan nog

tot dan

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 19:30

Voor iedereen gefeliceteert en Linda ik duim voor jou mee.

Ik heb geen schoolgaande jeugs meer ,alleen nog 1 die moet afwachten van de spicholoog in zijn rapport heeft gezegd en dat dat de lijn goed vind krijgt hij een vast contract

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2011 om 19:35
Bij deze wil ook ik alle geslaagde van harte proficiat wensen.
Deze die nog moeten blokken wens ik heel veel goeie moed toe en een denderende uitslag
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 09:47

Mijn dochters zijn allebei geslaagd, wij zijn hier zoooooooooo happy,

Melanie voor haar haar vmbo-mode diploma en Nadine voor havo

iets minder goed: (voor moeder overigens niet) Justin, onze zoon, heeft besloten om iets langer te doen over zijn eindopdracht. Hij was al aangenomen in Breda en dan moest hij op kamers , nu maar proberen of hij volgend jaar weer door die zeer strenge aanmeldprocedure komt

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 09:57
alle geslaagden van harte gefeliciteerd en diegene die nog moeten studeren wens ik veel succes en hou vol, eind is in zicht.
lydia wijsbroek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 19:33
Allen van harte gefeliciteerd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 02:25
Kreeg vandaag te horen dat 2 neefjes ook geslaagd zijn. 1 Voor zijn VWO (hij is 17!) en mijn andere neef heeft ook zijn diploma gehaald en dat is super knap want hij is verstandelijk beperkt. 29 juni zit ik als een trotse aap te klappen als hij zijn papiertje krijgt 
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 08:24
die van mij is voor zijn vmbo-voertuigtechniek geslaag en gaat nu voor vrachtwagenchauffeur net als zijn vader en wat zijn moeder en oma graag wilde.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns