Deurstopper |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Juni 2011 om 17:06 |
Hey, Ben net gaan alleen wonen en zou graag deurstoppers maken, omdat ik redelijk graag met de deuren zwaai :) En op mijn net geverfde muren.. Het zou zonde zijn :) Hebben jullie enkele tips/patroontjes. Laat maar weten Groetjes |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ja wat zoek je precies? Gehaakt, breien? Ik heb wel wat in de aanbieding anders. Wel in het engels.
Wat je ook kan doen is een knuffel van een redelijke grootte maken en die opvullen met zandbakzand bv (wel het zand in een zak doen anders is je grond bezaait als je de deur dichtkwakt ![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
alweer zo een goeie tip
dank u wel IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
Liefst iets om te haken. Breien is niet zo mijn ding.. Inderdaad een soort van grote knuffel zou wel leuk zijn.. Maar heb nog niet echt veel patroontjes in mijn bezit |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
ik stuur je wat gehaakte toe is wel in het engels, als je ze niet leuk vindt de prullenbak is geduldig
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
ik heb je ook wat gestuurd. misschien wel dezelfde als Lydia.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
ik heb ook patroontjes dat ik je kan doorsturen, maar waarschijnlijk ook hetzelfde als die van lydia. Patroontjes zijn engelstalig en er staat onder andere een olifant en een koe in. Als je deze nog niet hebt, laat het me maar weten, dan stuur ik ze door!
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Ik heb ooit een kikker gehad als verjaardagskado gevuld en heel zwaar deze was van stof gemaakt en doet nog steeds dienst heb helaas geen patroon zal gauw een footootje plaatsen |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
chikay ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
ik heb bij een activiteitencentrum gezien dat ze een knuffel haken om een klein baksteen. er is naar mijn weten geen patroon vanmaar zal eens navraag gaan doe, jose |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |