hulp gevraagd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Juni 2011 om 21:51 |
ik ben bezig met Floortje te haken uit het boek gehaakte beestenboel.
Alle is al goed gegaan, nu wil ik aan die oren begin en ik versta dus echt niet hoe dat moet. Beschrijving is de volgende: haak ketting van 9L Toer 1: 7v, 3v in de volgende l, 7v aan de andere kant ![]() Toer 2: 2l, werk keren, 8v, 2X2 v in de volgende v, 7 v. Het probleem zit hem vooral in die eerste toer, begrijp er niks van ![]() Kan iemand mij hiermee helpen? Please?? |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hoe moet ik dat uitleggen je gaat na de 7v 3v in de 8 v dan moet je op de 8v onder weer vasten haken zodat je een ovaal vorm krijgt en dan kan je zo verder haken ik kan het zo voor doen maar uitleggen is wat moeilijker.ik hoop dat je het een beetje uitkomt.dus je moet op de boven kant en onder kant haken.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
GELUKT!!
Elizabeth, je bent een schatje, met jouw uitleg was het dan toch iets duidelijker. Feitelijk doodsimpel, maar je moet het maar weten ![]() |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Fijn dat het is gelukt misschien zie ik hem hier nog wel een keer staan.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |