stiksteek poncho |
Reageer ![]() |
Autheur | |
gwen1 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juni 2011 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juni 2011 om 16:13 |
hallo,
ik ben nog niet zo handig met haken en ook niet op dit forum. ik ben bezig met een poncho en heb nu alle benodigde vierkantjes gehaakt, maar heb geen idee hoe ik ze aan elkaar moet krijgen. Het patroon uit Leren Haken van Phildar (model 15) zegt dat ik dat met een 'stiksteek' moet doen, maar ik kan nergens een beschrijving hiervan vinden. Zou iemand mij asjeblieft hieraan kunnen helpen ! Vast bedankt, Gwen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een stiksteek op de naaimachine is de allergewoonste steek. Voor brei- of haakwerk heb ik daar nog nooit van gehoord. Meestal worden vierkantjes aan elkaar gehaakt of met overhandse steken vastgezet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
gwen1 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juni 2011 Status: Offline Points: 2 |
Beste magtelt, kan jij mij vertellen waar ik een beschrijving kan vinden van de overhandse steek? |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
even op google zoeken overhands steek . staan foto,s bij |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
er staat oner de topic van Ieke
een link naar Youtube filpes om lapsjes aan mekaar te zetten je vind dit topic bij koffiecorner groetjes en succes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |