Duur betaald..... |
Reageer
|
| Autheur | |
Crea-Mo
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Duur betaald.....Posted: 22 Juni 2011 om 11:17 |
|
Ik koop net bij de Etos 2 flesjes zonnebrand. De tweede was gratis, dus mooi meegenomen. Nog even naar de Hema, want daar is het ondergoed in de aanbieding. Ik hang het tasje van de Etos even op een haakje om 2 handen te kunnen gebruiken. Loop nog wat heen en weer bij de stelling en als ik wil gaan betalen is het Etos tasje weg..... Er lopen wat mensen, maar die zeggen geen tasje gezien te hebben...... En er is natuurlijk ook niks afgegeven.
Stom van mij om een tasje op te hangen, maar oh wat baal ik ervan dat iemand het zo maar meeneemt . |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 11:43 |
|
Bah wat flauw, wie neemt er nou zoiets mee? Ik vind het wel heel sneu voor je.
|
|
![]() |
|
Mistig
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 11:44 |
|
Kan me goed voorstellen hoe jij je voelt. 't is ook een rotstreek dat iemand dat zomaar meeneemt.
|
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Fien
Hobbywonder
Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 11:44 |
|
Volgende keer toch maar een rugzakje...........?
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 11:49 |
|
Begrijp helemaal hoe je je voelt! Heb het ook een keer meegemaakt, alleen toen met een spijkerbroek! Later kwam ik nog eens in de winkel waar ik het was kwijtgeraakt, en was de tas wel gevonden. Spijkerbroek was helaas wel weg. De rest van de spullen in de tas was wel blijven liggen.
|
|
![]() |
|
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 11:49 |
|
Zeker een rotstreek van die persoon
Zo was ik gisteren naar een programma aan het luisteren op radio nostalgie. Hadden ze als thema: stelen van geld in verzorgingshuizen/ziekenhuizen etc. Dat personeel en stagaires euro's stalen bijv. onder het douchen en even een handdoek halen
Rugzakje is een goed idee. |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 12:06 |
|
Wat erg zeg, ik kan daar niet tegen hé. Je moet van spullen van andere af blijven. En als je wat vind in een winkel gewoon afgeven bij de balie zodat die gene waar het van is het weer kan ophalen.
|
|
|
|
![]() |
|
Josl
Hobbyguru
Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 12:21 |
|
Nou ja zeg, wat een rotstreek! Ik ben gelukkig nog nooit echt iets op die manier kwijt geraakt maar ben wel regelmatig zo suf om mijn tas(sen) ergens te laten staan. Tot nu toe altijd goed gekomen gelukkig. Groetjes, Joke |
|
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
marjolein2202
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 12:23 |
|
Ik heb in een ziekenhuis gewerkt waar zelfs een arts stal
van de mensen. Die is wel betrapt en er is aangifte gedaan uiteraard, maar hij scheen het al heel lang te doen. En die verdiende toen 4 ton in guldens.... Ik snap die mensen ook niet die zo'n tasje meenemen hoor. Ik denk dan altijd maar dat komt wel weer bij hen terug. Ooit zullen ze zich voor hun daden moeten verantwoorden. of het nu aan een god is of niet. Ik weet zeker dat je dingen in je leven niet ongestraft kan doen ookal ben je niet betrapt. Al zou het alleen je geweten zijn wat aan je knaagt....laat maar flink knagen dan. |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 12:31 |
|
Die gene die het mee genomen heeft moesten de handen stijf staan ,blijf van iemand zijn gerief af
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 12:43 |
|
Ik zit hier heel veel te bedenken wat diegene die dit mee heeft genomen allemaal maar mag overkomen. Erg he!
Dat die maar flink verbrand mag raken omdat de zonnebrand niet werkt ![]() ![]() ![]() Sja er wordt veel gestolen overal, het lijkt bijna normaal. Mijn oma zat in een verzorgingshuis en ik had haar bonbons gegeven. "s avonds vertelde mijn moeder dat het personeel met smaak de bonbons had opgegeten. Toen heb ik ook even mijn mond open getrokken. Als excuus zeiden ze dat mijn oma ze had gegeven terwijl dit gezien haar lichamelijke en geestelijke conditie helemaal niet kon. Het jaar erop had ik haar een flesje van haar lievelings parfum gegeven. Een ruime week na haar verjaardag sterft oma en het eerste wat ik terug wilde was mijn flesje... Ook gejat ![]() |
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 12:51 |
|
oooooooooooh, te erg voor woorden deze verhalen!! Het lijkt er wel op dat mensen steeds gewetenlozer worden...maar ik blijf geloven,net als Marjolein dat ze ooit,ergens verantwoording af moeten leggen of zichzelf op een andere manier tegen komen... Want een geweten,dat hebben ze blijkbaar niet! Triest
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 13:12 |
|
Ik plofte maandag mijn zware tassen in een winkelwagentje van de Action en gooide bij de kassa mijn aankopen erbij. Pak de tassen en vind drie deodorants onderin, die niet van mij waren. Ik gauw naar de klantenserviebalie om ze af te geven, keer me om, karretje weg met mijn Felixmunt erin. Die dacht zeker een euro te scoren. Ik moest wel lachen, ik heb thuis altijd een handvol van die wagenmuntjes.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 13:16 |
|
Ik heb dit precies hetzelfde meegemaakt, o, wat was ik pissig, niemand heeft wat gezien, niemand heeft gedaan terwijl je weet dat de dader in de buurt is. Echt hoor, mijn vertrouwen in de mens is soms ver te zoeken en dat komt door dit soort dingen. Het is niet stom van jou om het tasje daaraan te hangen, ze moeten er gewoon met de jatten vanaf blijven, O ik word weer kwaad, het gaat dan niet eens meer om de inhoud van het tasje maar de manier waarop je behandeld ben, gatverdamme.
|
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 13:44 |
|
ja vind ik ook, ze moeste er blijven aanplakken
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 15:42 |
|
Soms zou je.... ja, wat? Woest word ik hier van.
En ook dat helpt geen steek. |
|
![]() |
|
Crea-Mo
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Juni 2011 om 15:51 |
|
Wat wél helpt, is dat jullie zo meeleven. Bedankt!
|
|
![]() |
|
Spikeysmum
Duizendpoot
Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Juni 2011 om 00:10 |
|
Wat een rotstreek. Zoiets doe je toch niet? Zouden dat dezelfde mensen zijn die iets meenemen uit winkels zonder te betalen? En thuis gekomen lachen ze nog om die "domme" mensen die niks gemerkt hebben, vinden zichzelf o zo slim. Je zou ze toch.......................................
![]()
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Juni 2011 om 00:20 |
|
Het is echt niet meer normaal als ik al die verhalen hier zo lees oh oh waar gaat dat heen.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Juni 2011 om 11:59 |
|
Je wilt niet weten hoe vaak ik het bij ons in de winkel meemaak dat mensen, zogenaamd per ongeluk spullen in hun krant invouwen die geld kosten en dan bij bij balie glashard zeggen: Goh, ik had niet in de gaten dat dit betaald moet worden. En dan hebben ze het ineens niet meer nodig.......
En zoveel kosten de folders en routes bij ons helemaal niet .En zeg nou zelf: nergens krijg je toch meer iets gratis Gelukkig hebben ze mij persoonlijk nog nooit zo'n stunt geflikt. Maar ik moet er inderdaad ook altijd wel op letten dat ik al mijn tasjes meeneem. Wel hebben ze al 2 keer mijn regenpak uit mijn fietstas gestolen. Ja, als je een winkel ingaat en dat ding zit in je fietstas, neem je hem natuurlijk niet mee de winkel in.... |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |