Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Duur betaald.....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Duur betaald.....
    Posted: 22 Juni 2011 om 11:17
Ik koop net bij de Etos 2 flesjes zonnebrand. De tweede was gratis, dus mooi meegenomen. Nog even naar de Hema, want daar is het ondergoed in de aanbieding. Ik hang het tasje van de Etos even op een haakje om 2 handen te kunnen gebruiken. Loop nog wat heen en weer bij de stelling en als ik wil gaan betalen is het Etos tasje weg..... Er lopen wat mensen, maar die zeggen geen tasje gezien te hebben...... En er is natuurlijk ook niks afgegeven.

Stom van mij om een tasje op te hangen, maar oh wat baal ik ervan dat iemand het zo maar meeneemt .
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 11:43
Bah wat flauw, wie neemt er nou zoiets mee? Ik vind het wel heel sneu voor je.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 11:44
Kan me goed voorstellen hoe jij je voelt. 't is ook een rotstreek dat iemand dat zomaar meeneemt.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 11:44
Volgende keer toch maar een rugzakje...........?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 11:49
Begrijp helemaal hoe je je voelt! Heb het ook een keer meegemaakt, alleen toen met een spijkerbroek! Later kwam ik nog eens in de winkel waar ik het was kwijtgeraakt, en was de tas wel gevonden. Spijkerbroek was helaas wel weg. De rest van de spullen in de tas was wel blijven liggen.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 11:49
Zeker een rotstreek van die persoon

Zo was ik gisteren naar een programma aan het luisteren op radio nostalgie. Hadden ze als thema: stelen van geld in verzorgingshuizen/ziekenhuizen etc.

Dat personeel en stagaires euro's stalen bijv. onder het douchen en even een handdoek halen

Rugzakje is een goed idee.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 12:06

Wat erg zeg, ik kan daar niet tegen hé.

Je moet van spullen van andere af blijven.

En als je wat vind in een winkel gewoon afgeven bij de balie zodat die gene waar het van is het weer kan ophalen.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 12:21

Nou ja zeg, wat een rotstreek!

Ik ben gelukkig nog nooit echt iets op die manier kwijt geraakt maar ben wel regelmatig zo suf om mijn tas(sen) ergens te laten staan. Tot nu toe altijd goed gekomen gelukkig.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 12:23
Ik heb in een ziekenhuis gewerkt waar zelfs een arts stal
van de mensen. Die is wel betrapt en er is aangifte
gedaan uiteraard, maar hij scheen het al heel lang te
doen. En die verdiende toen 4 ton in guldens....

Ik snap die mensen ook niet die zo'n tasje meenemen hoor.
Ik denk dan altijd maar dat komt wel weer bij hen terug.
Ooit zullen ze zich voor hun daden moeten verantwoorden.
of het nu aan een god is of niet. Ik weet zeker dat je
dingen in je leven niet ongestraft kan doen ookal ben je
niet betrapt.
Al zou het alleen je geweten zijn wat aan je
knaagt....laat maar flink knagen dan.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 12:31
Die gene die het mee genomen heeft moesten de handen stijf staan ,blijf van iemand zijn gerief af
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 12:43
Ik zit hier heel veel te bedenken wat diegene die dit mee heeft genomen allemaal maar mag overkomen. Erg he!
Dat die maar flink verbrand mag raken omdat de zonnebrand niet werkt

Sja er wordt veel gestolen overal, het lijkt bijna normaal.
Mijn oma zat in een verzorgingshuis en ik had haar bonbons gegeven. "s avonds vertelde mijn moeder dat het personeel met smaak de bonbons had opgegeten. Toen heb ik ook even mijn mond open getrokken. Als excuus zeiden ze dat mijn oma ze had gegeven terwijl dit gezien haar lichamelijke en geestelijke conditie helemaal niet kon.
Het jaar erop had ik haar een flesje van haar lievelings parfum gegeven. Een ruime week na haar verjaardag sterft oma en het eerste wat ik terug wilde was mijn flesje... Ook gejat
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 12:51
oooooooooooh, te erg voor woorden deze verhalen!! Het lijkt er wel op dat mensen steeds gewetenlozer worden...maar ik blijf geloven,net als Marjolein dat ze ooit,ergens verantwoording af moeten leggen of zichzelf op een andere manier tegen komen... Want een geweten,dat hebben ze blijkbaar niet! Triest
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 13:12
Ik plofte maandag mijn zware tassen in een winkelwagentje van de Action en gooide bij de kassa mijn aankopen erbij. Pak de tassen en vind drie deodorants onderin, die niet van mij waren. Ik gauw naar de klantenserviebalie om ze af te geven, keer me om, karretje weg met mijn Felixmunt erin. Die dacht zeker een euro te scoren. Ik moest wel lachen, ik heb thuis altijd een handvol van die wagenmuntjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 13:16
Ik heb dit precies hetzelfde meegemaakt, o, wat was ik pissig, niemand heeft wat gezien, niemand heeft gedaan terwijl je weet dat de dader in de buurt is. Echt hoor, mijn vertrouwen in de mens is soms ver te zoeken en dat komt door dit soort dingen. Het is niet stom van jou om het tasje daaraan te hangen, ze moeten er gewoon met de jatten vanaf blijven, O ik word weer kwaad, het gaat dan niet eens meer om de inhoud van het tasje maar de manier waarop je behandeld ben, gatverdamme.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 13:44

ja vind ik ook, ze moeste er blijven aanplakken

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 15:42
Soms zou je.... ja, wat? Woest word ik hier van.
En ook dat helpt geen steek.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 15:51
Wat wél helpt, is dat jullie zo meeleven. Bedankt!
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 00:10
Wat een rotstreek. Zoiets doe je toch niet? Zouden dat dezelfde mensen zijn die iets meenemen uit winkels zonder te betalen? En thuis gekomen lachen ze nog om die "domme" mensen die niks gemerkt hebben, vinden zichzelf o zo slim. Je zou ze toch.......................................
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 00:20
Het is echt niet meer normaal als ik al die verhalen hier zo lees oh oh waar gaat dat heen.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 11:59
Je wilt niet weten hoe vaak ik het bij ons in de winkel meemaak dat mensen, zogenaamd per ongeluk spullen in hun krant invouwen die geld kosten en dan bij bij balie glashard zeggen: Goh, ik had niet in de gaten dat dit betaald moet worden. En dan hebben ze het ineens niet meer nodig....... En zoveel kosten de folders en routes bij ons helemaal niet .
En zeg nou zelf: nergens krijg je toch meer iets gratis

Gelukkig hebben ze mij persoonlijk nog nooit zo'n stunt geflikt. Maar ik moet er inderdaad ook altijd wel op letten dat ik al mijn tasjes meeneem. Wel hebben ze al 2 keer mijn regenpak uit mijn fietstas gestolen. Ja, als je een winkel ingaat en dat ding zit in je fietstas, neem je hem natuurlijk niet mee de winkel in....
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns