Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Elandkop verstevigen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Elandkop verstevigen
    Posted: 22 Juni 2011 om 18:36

Zoals jullie misschien bij de vraag van Bruine Saskiawol al gelezen hebben maak ik een elandenkop. En hij valt een beetje groot uit. Ik moet hem nu dicht maken maar merk dat hij heel zwaar is en de neus dus gaat laten hangen.

Is iemand hier eerder tegen aan gelopen of heeft iemand een tip. Zat te denken om er een stok in te steken of van binnen ijzerdraad en dan aan een plank, maar of dat nu de oplossing is. Het beest is ondertussen 80 cm en er zit al een kilo vulling in en 8 bollen saskia minimaal het gewei nog niet meegerekend.

Hier ondertussen een plaatje van hoe het hoofd er uit ziet.

Maar wie heeft een tip.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 18:38
Wauw, wat een project ben je aan het maken.
Maar heb eigenlijk geen andere tip dan je zelf aan bedacht
hebt.
Succes!
groetjes miranda
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 18:42

wil niet pessimistisch overkomen, maar dat is wel errug groot, daar zul je inderdaad een stok in moeten steken. Ze hebben bij de bouwmarkten kunststof vlaggenstokken met houder, houder aan de muur en stok (eerst in het beest) en dan in de houder.

anders zou ik het ook niet weten.

lydia wijsbroek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 20:55
Wow, wat een groot ding zeg.Het ziet er fantastisch uit. Waar ga je hem ophangen?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 21:52

Schitterend!!!!!!  

Een stok lijkt me wel nodig...

Ofwel zou je het ook kunnen opvullen met blokken isomo met daarrond dan vulling voor de vorm.  De blokken of balken isomo geven volgens mij de nodige steun, maar zijn véél lichter!

Weet niet of het haalbaar is hoor, het kwam zomaar in me op!

veel succes in ieder geval! 

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 22:40
nou kon ik m'n kinders vroeger wel eens achter het behang plakken, maar jij stopt ze in/achter een elandkop
lydia wijsbroek
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 22:49

Hij is goed, Lydia.....!

Enne Mayolijn: misschien iemand die iets groot, buigbaar kan lassen????

Ik zou het niet weten, verder. Ben benieuwd wat het worden gaat en wat je met het resultaat gaat doen

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 11:13
Oei, wat een formaat!!!
Een oplossing? Misschien opgerold schuimrubber?
Elektriciteitsdraad? Eigenlijk zo maar uit de losse pols bedacht. Hoop dat het op de één of andere manier gaat lukken.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 11:21

Weet niet hoor:

Maar tuinslang, of zo'n wendbaar ding waar een douchekop aan kan???

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 14:17
kan je niets fabriceren van electriciteitpijp en van die tussenstukjes, das niet zo zwaar, volgens mij kan je daar een heel frame van bouwen
Groeten Jacqueline
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2011 om 08:56
Tjeetje, daar mag je wel bij opletten dat je die niet aan een gipsplaten wandje hangt. Dan heb je meteen een gat in de muur...
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2011 om 09:02

wauw Mayolijn , wat een stuk zeg

ik zou niet weten hoe hem op te hangen , veels te groot voor mij

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.078 seconden.
Lang Yarns