Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heupoperatie

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: heupoperatie
    Posted: 25 Juni 2011 om 07:37

Het is beslist, 20 juli moet ik geopereerd worden van een chronische bursitis  aan mijn linker kant en later waarschijnlijk ook de rechterkant

weeral zolang moet wachten

maar ja, als ik dan van de pijn af ben

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 09:41
Ik hoop dat je daarna van de pijn af bent, dat zou fijn zijn en dat is het dan waard!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 10:37
Rita, leven met pijn is niks, ik hoop ondanks dat je nog moet wachten, je daarna van de pijn af bent. Althans links, veel sterkte toegewenst, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 10:45
Alvast heel veel sterkte en ik hoop dat de operatie je van de pijn afhelpt

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 10:53
Veel sterkte op 20 juli ,ik stuur je nog wel een pm
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 10:53
Ik hoop ook dat je dan van de pijn af bent. Heel veel sterkte de komende tijd.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 10:56
Wens je heel veel sterkte de komende tijd, ja ik weet wat het is, heb links en rechts al meer dan 10 jaar een totale nieuwe heup en kan je daarom vertellen dat het een week of 6 na de ingreep een enorme opluchting is.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 10:59
Alvast sterkte en ik hoop dat het allemaal gaat helpen de pijn weg te nemen.
Groetjes Teunie
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 11:06

Heel veel sterkte de komende tijd en hou je vast aan de woorden van Mistig.Misschien zeg je eind Augustus,wat een opluchting.

groetjes Frea

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 11:18
inderdaad zoals Mistig zegt 6 weken erna en dan geen pijn meer aan die kant, dan wil je alleen nog maar dat de andere kant ook zo snel mogelijk wordt gedaan. Hel veel sterkte en houd je aan de opdrachten van de fysio.
lydia wijsbroek
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 11:40
Ik had op 6 maanden langs beide kanten een nieuwe re-cap.Maar spijtig genoeg op de eerste komt er altijd maar kalk
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 12:55
Sterkte met je operatie en misschien zeg je straks: doe de andere er maar achteraan .
Back to Top
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 13:03

Ondanks alles positief blijven denken.

Naar 20 juli is toch maar (Voor jou heel veraf)3 weken meer en je vooruitzichten

kunnen normaal enkel verbeteren.

Het zal natuurlijk zoals steeds bij een ingreep even tanden bijten zijn maar als dan zoals bij mistig de pijn langzaam verbeterd dan zal je echt weer kunnen genieten van vele dingen die jue nu aan je moet laten voorbijgaan.

Niet teveel luisteren naar coboy verhalen,want de mensen vinden meestal dat dat moet.

Elke mens is anders en de technieken worden steeds beter.

Heel veel succes,en als het even te hoog zit voor die drie weken,roep maar we sleuren je er wel heen met zijn allen

Heel veel groetjes

IngeDeV

(ben weer op bezoek bij Willywol vandaar het andere mailadres)

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 13:46
heel veel sterkte
quality=
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 18:41

oh Rita dus toch een operatie in het verschiet

Maar ja het is zoals ze hier allemaal zeggen , als het achter de rug is zal je mischien opgelucht En van de pijn verlost zijn , en dat is waar je moet aan denken Rita ..... geen pijn meer . Moet een hemelsbreed verschil zijn met wat ge nu voelt vrouwke  Ik wens u een spoedig herstel toe van hieruit en je hoort me nog wel .

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 18:48

hallo rita

ik wens je heel veel sterkte

en natuurlijk ook heel veel beterschap.

en straks hoop ik voor jou zonder pijn weer verder,

knuffel en

GROETJES HESTER
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 19:58
dat schiet gelukkig op! OP naar een pijnvrije toekomst
Back to Top
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 22:57
Heel veel sterkte en beterschap voor de komende tijd.

Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 00:33
Heel veel sterkte met het wachten tot de operatie en daarna hoop ik op een spoedig herstel voor je!
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 11:11

Heel veel sterkte Rita, ik leef met je mee.

Groetjes TONY

TONY
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns