Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

welke wol nodig voor poncho’s

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: welke wol nodig voor poncho’s
    Posted: 26 Juni 2011 om 03:12

kan iemand me vertellen wat voor wol je juist nodig hebt hiervoor , ik zou het graag eens willen proberen om ene te maken

groetjes

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 09:44
kun je van alles voor gebruiken; goedkope acryl tot dure wol. Net hoe warm je 'm wilt hebben, van welke kwaliteit en hoeveel geld je ervoor over hebt.

Vaak staat in het patroon de dikte aangegeven.
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 09:51
Saskia en Royaal zijn prima garens voor poncho's, ook voor omslagdoeken. Ik heb wel kinderhaakpatronen voor je.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 11:23

patronen heb ik niet echt nodig , er zijn er veel gratise te vinden

maar omdat ik weet dat de wol van wibra en zeeman nogal kunnen prikken achtte ik deze niet geschikt lol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 13:17

Hoi,

Ik maak al mijn omslagdoeken en wraps van Royal (Zeeman) en Saskia (Wibra) en vind het helemaal niet prikken. Ook niet op de bloten huid, bijv. over een shirt met korte mouw

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 13:34

Hoi,

Ik heb ook een poncho gemaakt en ben er nog met 1 bezig. Ik maak ze van Super soft van de Zeeman. Deze prikt ook niet en mijn dochter heeft de poncho ook graag aan.

Groetjes

Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 19:29

ooh dan kan ik het ook wel een sproberen voor men eerste keer met saskia wol , namelijk voor de knuffels kocht ik alleen deze wol en natuurlijk ook die van de zeeman

zowiezo moet ik toch gaan bijhalen omdat ik maar van alles tegenwoordig nog maar 1 bol heb , dus ik ga het eens proberen :-)

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns