Gratis patronen: Ponchos/wraps/omslagdoek |
Reageer |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Juni 2011 om 16:31 |
Zondag is mijn google-dag, ik mag dan een poosje van mezelf zoeken naar leuke patronen! Ik kwam op deze voor mij nieuwe site en ze hebben heel veel: Als je bovenin een ander onderwerp kiest, kun je nog veel meer bekijken! Allemaal gratis BREIpatronen Ze hebben ook een haaksite met gratis haakpatronen Ook hier geldt dat je bovenin van onderwerp kunt veranderen |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
dollydotteke
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel !
|
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
kwijlllllllll,kwijl,zever en zo veeeel tijd te kort!!!!
|
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
|
amai mijn vingers kriebelen ,denk dat ik ontslag neem opt werk ,dit is veel leuker en dan heb ik meer tijd ik ga zeker een paar nekwarmers breien of haken ,is warmer dan sjaal , en muts en wanten en............... |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nu bezig met het aanleggen van een omslagdoeken/sjaals/wraps patronenboek. Meiden, ik krijg er geen genoeg van! Ik vind ze allemaal zo mooi en ik wil er gewoon bij ieder blousje, truitje, enz. 1 maken. Zo makkelijk en lekker |
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben benieuwd... Ben je geïnspireerd geraakt door Magtelt ??
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Jips dat zijn er heel wat ik weet niet waar eerst kijken
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank hoor.
Ik heb ze toegevogd aan favorieten. Groetjes Ingedev |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh Jips wat doe je me aan!
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
pff bedankt Jips Ik mest boodschappen doen, kadootje kopen, huishouderen en ik ben nu al 2 uur verder Wel heb ik al veel moois opgeslagen
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt en ik zijn samen aan de omslagdoek a long begonnen en ik ben altijd al sjaals/wraps/omslagdoek gek geweest |
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |