Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

niet meer veel online

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puzzelfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: niet meer veel online
    Posted: 30 Juni 2011 om 19:00

Hallo,

Ik wilde jullie toch even laten weten dat ik probeer zoveel mogelijk te lezen en te reageren, maar dat dat niet echt lukt

Ik ben momenteel 37 weken zwanger en nu blijkt dat de kleine in stuit ligt
vandaag te horen gekregen dat van het weekend nog geprobeerd wordt om de kleine te gaan draaien, lukt dit niet dan wordt het een geplande keizersnee

Ik was daar wel een beetje van onder de indruk, het is de afgelopen weken/maanden zo goed gegaan op de vermoeidheid na
dan is dit wel even een domper, maar we proberen positief te blijven

ik ben niet zoveel meer achter de vaste pc omdat rechtop zitten met een dikke buik best lastig vol te houden is
ik heb nog een laptop, maar daar hb ik geen internet op.

Ik ben nog wel lekker aan het haken en vooral het vertalen van haakpatronen doe ik ook nog steeds, ik zal proberen van de week wat creaties weer te laten zien

Iedereen maakt geweldige mooie dingen!!!

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 19:07

Hallo Angelina, jeetje ik kan me voorstellen dat even niet zo met je hoofd bij de hobbydoos bent.  En een domper is het wel als je hoort dat je kindje niet goed ligt, maar ik hoop voor jou dat ze het nog kunnen draaien, we zullen de duimen draaien voor je, ik wens je heel veel sterkte voor de laatste loodjes,  en mocht het een keizersnede worden, kan ik me voorstellen dat je even onder de indruk bent. Heel veel sterkte, het komt allemaal wel goed, en je laat het weten hoor, als je kindje er is, sterkte meisje,

groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 20:29
Ik sluit me aan bij Amandel. Heel veel sterkte en tot snel 
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 20:49
succes met je laatste loodjes meis,wij lopen beslist niet weg ,
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 20:56
Hallo puzzelfan,
Ik hoop dat het nog kan gedraaid worden.
Anders moet je maar denken beter het zekere voor het onzekere.
Het komt allemaal wel goed.
Groetjes en veel sterkte
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 21:06

Ach meis, mijn oudste lag in volkomen stuit, dwz met zijn tenen in zijn oren en zijn billen naar beneden. Zo mag je niet bevallen en dat werd dus ook een keizersnede.

Meid, veel succes en hoe dan ook: het komt eruit!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 21:22
heeeel veel sterkte met wat er komen gaat meissie en wij blijven hier op je wachten hoor, dikke knufel!!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 09:00
Succes met de laatste loodjes en geniet straks van je
kleintje.
groetjes miranda
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 09:04

doe jij maar even je ding daar Angelina , ze gaan hier niet lopen 

hopelijk draait de baby nog en wordt het een "normale " bevalling

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 09:24

Hallo Puzzelfan,

Ligt je kindje met het ruggetje naar beneden dan? Mijn dochter (die 32 jaar geleden geboren werd) was ook een stuit. Zij zat als het ware rechtop, dus kwam het eerst met de billen naar buiten. Maar geen keizerssnee hoor. Nee gewoon persen en daar was ze. Binnen vier uur geboren, van eerste wee tot aan de geboorte. Mijn tweede kindje (een zoon) zat met z'n hoofd overdwars, Met zijn gezicht naar voren, (naderhand altijd een dwarsligger gebleven ), maar die moest ook "gewoon" geboren worden. Ik wens je veel sterkte en dat je maar een mooi gezond kindje mag krijgen.

Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puzzelfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 09:55

Hallo Allemaal,

Dank jullie wel voor de lieve reacties

Het komt ook allemaal wel goed, het is alleen zoveel in een keer dat je te horen krijgt
het is dus nu al een dwarsligger hahaha.

Ik laat zeker iets van me horen als het geboren is.
zal dan ook een foto plaatsen

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 10:02
Hoi Angeline. Heel veel sterkte met jullie dwarsliggend wondertje. Ik ben heel benieuwd hoe het lopen gaat.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 13:07
Veel stekte de laatste loodjes zijn het zwaarst ,al de kleine er is neem veel foto's dan kunnen wij ook meegenieten he .Wij zijn tenslotte een grote familie
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 13:20
Succes met de laatste loodjes en ik wens je alvast een hele fijne kraamtijd.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Trezebezeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Trezebezeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 13:24
Succes nog met de rest van je zwangerschap!
En rust maar een lekker uit!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 13:29
Succes met de laatste tijd en doe het kalm aan!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 14:17

wat vervelend zeg, ik hoop dat hij/zij voor die tijd nog spontaal gaat draaien. anders veel sterkte ermee.

het voordeel wel is dat je straks al wel weet wanneer je op het laatst zult bevallen, je hoeft niet te wachten en bij elke rommel in de buik denken... nu gaat het beginnen. maar een gewone bevallen is toch wat we allemaal denk ik willen. ook het herstel gaat dan wat sneller.

maar meid heel veel sterkte ermee en ik zal aan je denken.

Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 14:32
Weet uit ervaring dat een geplande keizersnede erg
gezellig is. Bij de eerste 33 uur weeen gehad en met spoed
een keizersnede gehad en dit was zeker niet leuk! ZOu
zeker kiezen voor een geplande keizersnede (als je keus
hebt) Sterkte,
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 15:22
Succes voor de laatste weekjes, en rustig aan het Forum loopt niet weg, wat is nu belangrijker, en zoals je uit de reacties kan opmaken WE DENKEN ALLEMAAL AAN JE
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 17:33
succes met je laatste loodjes meis,wij lopen beslist niet weg! Geniet van je kraamtijd!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns