haakpatroon vergroten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
stip ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 30 Juni 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2011 om 13:34 |
Hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je een haakpatroon vergroot. Neem bv een paddestoel haken. Hoe krijg je deze groter dan 15 cm? Door bij het begin de lossen al te vermeerderen en dan na elke baan een zelfde voorgaande baan te haken? Want als er bv staat : haak in elke 2e , 2 vasten Dat maakt dan toch niet uit dat je ring groter is? Oei ben echt een leek, maar heb de smaak te pakken en wil haken! Ben eigenlijk op zoek naar het patroon van een rendierkop, nergens gevonden, maar heb nu het boekje dierenvriendjes haken gekocht en daar staat een zebra in. Hoofd lijkt hetzelfde. Dus ik dacht als ik dat nu eens vergroot??? Maarja HOE? Kan iemand me tippen? Groetjes! |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kan zwaardere wol gebrkuiken en op die manier word je werkstuk gewoon groter.
groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Zoals mijn naamgenoot al zegt, proberen met dikker materiaal.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
stip ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 30 Juni 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 13 |
bedankt! dus ook met grotere maat haaknaald? |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Ja, en je kunt ook met dubbele draad werken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |