japans patroon is mij chinees |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2011 om 22:04 |
ik heb een patroon van een Picachu, met zeer weinig tekst
(in het Japans) en een heleboel tekeningetjes waar ik niks van snap. Ook al even zeggen dat ik van die getekende haakpatronen moeilijk te volgen vind. Wie is hier expert in en kan me helpen mijn zoontje blij te maken met een Picachu? ![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je zou hier eens kunnen kijken. Dit is een volledig beschreven patroon, wel in het engels
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
Hoi,
dat heb ik hier al liggen (had ik een tijdje terug al gevonden) maar die kop lijkt me niet helemaal te kloppen. Bij het Japanse komt dit mooier uit! Ik zoek nog efkes de link naar het andere patroon |
|
![]() |
|
http://picasaweb.google.com/Natusya7378/AmigurumiDisney#540
3719462534079410 dit is de link die ik heb, kan het nergens anders vinden. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik ben zelf ook niet handig met schemahaken. Ik werk eigenlijk alleen vanaf beschreven patronen. Maar ik weet dat er dames op het forum zijn die dit wel onder de knie hebben, dus misschien kunnen die ons advies geven hoe dit te lezen
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Hey,
Heb net mijn man het schema laten zien, ik was het al aan het uitschrijven. Op zich valt het wel mee, en met zijn kennis (hij kan niet haken, maar wel schemaatjes begrijpen) ga ik er straks toch maar eens aan beginnen. Hopelijk lukt het me dan, gelukkig staan er op het einde van de rij leesbare cijfers bij. Op hoop van zegen, dus! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |