poppenkleertjes dichtmaken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Juni 2011 om 17:10 |
Hallo allemaal
Ondanks het warme weer ben ik toch aan het haken Ik ben kleine poppenkleertjes aan het maken voor mijn action popjes voor mijn kleinkinderen Nu wil ik vragen hoe maken jullie die kleertjes dicht Met een knoopje is het moeilijk voor die kleine vingertjes Doen jullie het met een drukknoopje of met klitteband Weet iemand of er eventueel klitteband te koop is wat je met de hand kunt naaien en waar??? Vast heel erg bedankt voor het meedenken groetjes vlijtig liesje ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik gebruik zelf drukknoopjes, en eventueel als het halsgat groot genoeg is van dat rimpelelastiek. hoeven ze niets open en dicht te maken.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
Hallo
Ik gebruik ook drukkertjes van die kleintjes die kan je bij de action kopen Groetjes Corrina |
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Volgens mij hebben ze bij de action ook klittenband (bij de naai-spullen) en ook Zeeman verkoopt het. Zelfs in de supermarkten hebben het vaak als ze een schap met "sorbo"artikelen hebben. Anders zeker op de markt of een echte stoffenwinkel......
|
|
![]() |
|
![]() |
|
puzzelfan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 320 |
Ik heb de kleine poppenkleertjes ook dicht gemaakt met een drukknoopje
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
nadeel van klittenband is dat kinderen als ze het uittrekken niet dichtdoen en gewoon bij de andere kleertjes gooien met als gevolg dat de klittenband aan de wol gaat zitten en alles vast gaat zitten de kleintjes trekken dit vervolgens weer los en al snel is het mooie van de kleertjes af
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |