Hoe haken met Rialda draad??? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juli 2011 om 20:05 |
Vandaag op een rommelmarkt een koopje gedaan! Leuke garens gekocht waaronder 10 bollen Schachenmayr Nomotta Rialda. Leuke draad met om de 3cm ongeveer een pomponnetje. Heel mooie kleuren, en niet duur, dus meegenomen... Maar nu zit ik hier met m'n draad en m'n haaknaald, en zit ik in de knoop... De pomponnetjes zitten in de weg! Weet iemand hoe en wat ik hiermee kan haken? Alle tips zijn welkom! Zonnige groetjes! |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hobbydoos heeft een blad met patronen voor dit garen met o.a een sjaal,een muts een tas en ik geloof een vestje .
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Volgens mij werk je met een dunne naald, dus rond de 3 en brei of haak je een of twee steken, waarna je het pomponnetje naar de goede kant schuift. Ze moeten allemaal aan één kant komen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
apsa ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
Kijk eens op you tube
Ik hoop dat de link werkt ![]() http://www.youtube.com/watch?v=98caqVgfEuw Groetjes Afra |
|
Apsa
|
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Geweldig! De link is heel duidelijk!!! Hartelijk bedankt voor de tips! Ik laat jullie het resultaat zeker zien! |
|
![]() |
|
apsa ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
Graag gedaan hoor enne....
ik ben benieuwd naar het eindresultaat ![]() groetjes Afra |
|
Apsa
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |