Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Computervirus

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Computervirus
    Posted: 04 Juli 2011 om 08:36
Sinds ongeveer een week doet m'n laptop niet helemaal meer wat er gedaan moet worden. Ik heb de virusscan er al door gedraaid, maar die is niets tegengekomen.

Mocht je het niet vertrouwen, open dan geen bestanden en doe eerst even de virusscan. Zou jammer zijn als er allerlei computers flippen...
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 10:36
Probeer eens een andere virusscanner Ieke. Geen enkele scanner vindt 100% van de virussen, misschien komt een andere scanner net wel wat tegen. En je kunt het maar beter weten als je een virus hebt, dan kun je tenminste maatregelen nemen. Succes!
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
stip View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stip Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 11:17

He Ieke,

nou ik heb het dus vanaf het patroontje van mcp, en de patroenen van de kerststal....

Ben nu aan het scannen....

Succes ermee

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 11:39
Ik ook vanaf de kerststallen, geloof ik. MCP heb ik niet ontvangen. Misschien heb ik het zelf wel verstuurd. PC gaat vanmiddag even naar de winkel terug.

Heb gisteren al voor de zekerheid heleboel bestanden gebrand. Ben doodsbang dat ik de foto's van de vakanties en m'n hond kwijtraak...
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 12:05
dames wat is die MCP?
lydia wijsbroek
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 12:20
Ben nu uitgebreide virusscan aan het doen, maar ben nog niets tegengekomen. Dus denk geen trojaanse paarden hier

MCP? Marie Claire petite, al dacht ik dat die vrouw Anne Claire heet ;) Dus een gokje...
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 12:34

wat vervelend zeg.

ik hoop dat je snel van het probleem af bent.

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 13:08
oooh, zal het in de gaten houden. Tot op heden geen problemen maar vorige week donderdag wel ook even de rambam geschrokken, de dag dat de harde schijf van Henrike gecrasht was..............wilde 's avonds de laptop opstarten, NIET dus, niks,nada,noppes. Gaf aan dat windows niet opgestart kon worden, kon dan kiezen voor herstel maar ook dat lukte keer op keer niet...Uitgezet,ff gewacht nog een keer proberen etc...kreeg het er spaans benauwd van. Op een gegeven moment kreeg mijn dochter het voor elkaar dat hij ging herstellen,kon wel een uur duren....na dat uur, weer niks. Nog een keer geprobeerd en toen ineens jahooo,deed hij het weer alsof er nooit niks gebeurt was....Raar,stom ding maar oh zo onmisbaar in het huidige leven, heb echt een rondje om de tafel staan dansen van opluchting
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 13:09
Mijn compuer is op en top beschermd, ik heb nergens last van. Mijn dochter is een computer deskundige en heeft mijn computer tot in de puntjes veilig gemaakt.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 13:12
Mijn papa ook. Maar toch glipt er wel eens wat tussendoor. Het lijkt erop dat die van mij nu van het probleem af is. Vanmiddag nog even de deskundigen er naar laten kijken. Dan kunnen we weer veilig aan het werk ;)
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 13:56
Altijd vervelend, computerproblemen.
Zelf gebruik ik als virusscanner Ad-Aware en die kan ik
iedereen aanraden. Als ik probelemen heb laat ik die het
hele systeem scannen en hij filter nagenoeg alle rotzooi
eruit. Geen virusscanner lost alles op natuurlijk, maar ik
ben heel erg tevreden over deze. Hij is overigens gratis te
downloaden
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 14:45
Wij zijn net even bij Mycom geweest met de computer en monitor, ze deden het niet. Nou daar wel en nu thuis ook. We hoefden niets te betalen. Rare apparaten toch. Alle stekkers zaten er gewoon in, dus dat was het niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 17:10
Ik heb ook zo eens een periode gesukkeld.
Heb dan de raad gekregen om de stekker uit te trekken en een keer of 10 op de startknop te duwen zodat alle statische electriciteit eraf was.
Ik dacht jaja,toch was mijn probleem erna verdwenen.
groetjes IngeDeV
mijn virusscanner is avast free home edition.
Heb er ook geen klagen van.
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 20:05
Het Norton. Meest uitgebreide pakket (moet ook wel met 9 pc's in het netwerk, die volop gebruikt worden)...

PC is vanmiddag gecheckt, nog een keer gecheckt en gedefragmenteerd. Nu staan alle losse onderdelen van bestanden weer bij elkaar. En bestanden heb ik nogal veel ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns