haaknaald |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Juliaaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juli 2011 om 20:58 |
Wie woont er in Zeist, en heeft een haaknaald 5 mm in huis.
Ik wil morgen namelijk beginnen met een deken van drops, en daar heb je 5 mm voor nodig. Helaas heb ik die niet, en de haakwinkel is morgen dicht ![]() dinsdag, plies, heeft iemand die????? |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je durft wel
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Helaas ik woon niet bij je in de buurt. Weet ook zo even niet een goede oplossing voor je behalve te wachten tot dinsdag
![]() |
|
![]() |
|
Juliaaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
@Fien
Bedoel je dat negatief of positief. Ik wil namelijk dat babykleedje haken als kraamcadeautje en dan graag voor vrijdag want dan ga ik op vakantie dus daarom... |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Waarom heb je dit gisteren dan niet gekocht, of nog eerder , dan had je nu kunnen beginnen.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Ja, ik kwam pas zondag op het idee, niet heel slim van mij
![]() ![]() |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Inderdaad, ik ben heel dom. Ik ga morgen naar een vriendin
en haar moeder haakt ook, ik kan daar wel haken, en dan koop ik dinsdag een eigen. Sorry, ik had beter moeten nadenken. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp!!! |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Is Zeeman wel open? Je weet maar nooit, in de winter hadden ze wel haaknaalden.
En nooit zeggen dat je dom bent. Zeg dan maar: Ik heb niet nagedacht. Of: Mijn mond was sneller dan mijn hersens. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Haha, dat bedoel ik
![]() in zeist, dus ik ga even kijken. Nog bedankt!! |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Bij ons hadden ze geen haaknaalden meer bij de Zeeman nu maar duimen wel in Zeist!
Ik kom soms 's nachts tot een idee... JAAA dit wil ik gaan maken... Ik snap je wel :) |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
sorry Julia ik kan je ook niet helpen
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
'k hoop voor jou dat je de haaknaald snel vind! groetjes |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Heb je 'm gevonden?
Ga je de deken nog op tijd afkrijgen? Want er gaan redelijk wat uren in zitten, vergis je daar niet in! |
|
![]() |
|
Ik weet het, maar het zijn 20 granny squares, valt mee
toch?.... |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Nou, dat hangt van de moeilijkheidsgraad van het patroon af. Over 1 Karisma doe ik een uurtje. En dan ben ik wel een gevorderde haakster. Als je er dan 20 moet haken ben je wel even bezig. En dan alles nog afwerken, in elkaar zetten.
Neem aan dat je de vakantiespullen ook nog in moet pakken :P Wil je niet afraden om te beginnen, maar houdt voor ogen dat er heel veel tijd in gaat zitten. Zou jammer zijn als je er te weinig tijd voor hebt. |
|
![]() |
|
Ja, en het hoeft eigenlijk niet daarvoor af te zijn. Kan ik
op vakantie ook nog haken. Hoewel, ik denk niet dat dat lukt trouwens, want ik ga met mn vader paardrijden... ![]() |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Ik bedoelde niets. Alleen had je ook kunnen proberen of een ander maat naald (die je zelf hebt) je al op weg had geholpen. Al was het maar als een soort proeflapje. Wie weet was je dan meteen door kunnen gaan. Enne... als je nou maar een vooraad aanschaft..... kun je er nog eens een verliezen in de kussens van de bank ofzo! Succes ermee en alvast een fijne vakantie. |
|
![]() |
|
oke, bedankt. Iedereen fijne vakantie, en heel erg
bedankt!! |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
veel haakplezier en hopelijk is je cadeautje op tijd af. En anders ga je gewoon later nog even langs met je cadeautje. Wat in het vat zit verzuurt niet!
Herkenbaar hoor, en heerlijk nog zo enthousiast en impulsief. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |