DROPS patroon 109-42 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sabijn ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2011 om 20:54 |
Hallo, Ik ben Sabijn, nieuw op dit forum omdat ik een probleem heb met Drops patroon 109-42 het is mij niet duidelijk hoe het model in elkaar zit en van de tekening erbij maak ik ook geen bolero? kan iemand me er iets meer uitleg over geven.of heeft iemand die al gemaakt? dankjewel
|
|
Grtz Sabijn
|
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Sabijn,
De tekening klopt wel hoor. Als je klaar bent ziet je lap eruit als in de bovenste tekening. Je moet hem dan dubbelvouwen zoals in de tekening eronder. De rechte stukken naai je dicht zodat het de mouwen worden. Als je daar dan je armen in zou steken komt een deel met de golven naar boven (kraag) en een deel naar beneden als rugpand. Begin gewoon en volg de instructie en je zult zien dat het lukt! |
|
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
Sabijn ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedankt mineke.j, ik ben reeds begonnen en ja het ziet ernaar uit dat het goed komt.
|
|
Grtz Sabijn
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |