Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar gaat dit allemaal over??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waar gaat dit allemaal over??
    Posted: 09 Juli 2011 om 18:11

Ben net terug van een paar weekjes vakantie en zie een paar dingen die ik niet snap (en waarschijnlijk na al die tijd niet meer bij kan lezen (besloten koffieclub; Diana en een paar andere hobbydoosjes weg; ......)

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 18:39

De gesloten koffieclub kan je altijd nog lezen hoor jij hebt meer dan 40 postingen.En de rest is te veel op te noemen dat zul je wel lezen dat je het tegen komt .Blij dat je terug bent

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 18:55

HOI JOKE,

JA ALS JE HIER AL 2 DAGEN WEG BENT GEBEURT ER AL VAN ALLES,HIHIHIIIH

WELKOM THUIS WEER EN NU MAAR BIJ LEZEN!!!

IK HOOP DAT JE EEN FIJNE VAKANTIE HEBT GEHAD!

GROETJES HESTER
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 19:29
Welkom terug. gewoon een beetje bij lezen komt vanzelf goed
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 20:42
Originally posted by Josl Josl wrote:

Ben net terug van een paar weekjes vakantie en zie een paar dingen die ik niet snap (en waarschijnlijk na al die tijd niet meer bij kan lezen (besloten koffieclub; Diana en een paar andere hobbydoosjes weg; ......)

Groetjes, Joke

je bent niet de enige, probeer al de hele dag een beetje bij te lezen en alle
eindjes aan elkaar te knopen maar ik raak steeds meer in de knoop straks
belande jullie nog in de hoek  (aangezien ik dat altijd doe met een grote
knopen zooi die ik niet meer uit elkaar krijg)

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 20:48

welkom terug en was de vakantie leuk ?

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 21:22
Fijn dat je er weer bent. Succes en sterkte met het bijlezen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2011 om 22:39
hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en gewoon gezellig weer mee doen en verder nergens van wakker liggen.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 12:17
Hoi Joke, fijne vakantie gehad? Enne dat het niet te volgen is snap ik helemaal, zelfs al was je niet op vakantie en heb ik elke dag kunnen lezen zijn er dingen die ik niet meer kan volgen/snappen......... En eigenlijk ook niet meer wil, gewoon lekker de brei en haaknaalden weer oppakken en de berichten lezen die leuk en gezellig en uitnodigend zijn!!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 20:20
Welkom thuis en stort je op het hobby-en en de rest...wie het allemaal nog snapt, mag het zeggen.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 22:07
Gewoon lekker links laten liggen wat je niet snapt........nu is nu

Succes met de lees inhaalrace.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 06:55

Als ik  zo kijk ( het berichtje van renate) en nu dit ben ik blij dat ik mijn dagelijkse gedachte, zwaantjes en bramen bij hou en bijna niets anders zie want ik heb heel wat gemist denk ik............... GELUKKIG............

HEB ALTIJD TEGEN IEDEREEN GEZEGD DAT DIT ZO,N LEUK FORUM IS???????????????????????????

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 08:55

blijven doen!! Doe ik ook nog steeds en samen kunnen we er ook voor zorgen dat het zo blijft als we allemaal weer weten waar het eigenlijk over gaat op het forum, beetje bijkletsen en vooral veel,heel veel haken,breien,bramen plukken en lief zijn voor mens en dier.

heb me heilig voorgenomen verdere discussies links te laten liggen, probleem is alleen wel dat ik zo ONTZETTEND nieuwsgierig ben........

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 14:36

Jaaaaaaaaaaaa, we hebben een grandioze vakantie gehad op Lanzarote: wat is daar toch een schitterende natuur, soms net een maanlandschap en echt iets om stil van te worden. Hebben o.a. een dagtour gemaakt (jajaja, inclusief kameel rijden) en heel veel gezien. Ook een ochtend naar het huis van Cesar Manrique geweest, echt geweldig, WAT een kunstenaar was dat.

Heb niet veel gehaakt, alleen maar de zooltjes van de klompjes van Carola (Crea me). Heb net één bovenkant gehaakt, nu nog eentje en dan in elkaar zetten. Ben reuze benieuwd hoe ze gaan worden. Wat knap toch dat iemand ZO goed patroontjes kan verzinnen en vooral zo duidelijk beschrijft (reclame hihihihihihi).

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 15:54
Hallo Joke, fijn dat je een leuke , lekkere vakantie hebt gehad. Mooi weer, mooie omgeving, en Kameel gereden, gaaf hoor, en dat je niet veel hebt gehaakt , nou dat haal je wel weer in.  Welkom thuis, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeyore82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 09:30
Ik probeerde het ook allemaal te snappen, maar ik heb de schaar gepakt en gewoon een nieuw beginnetje in de knoop geknipt. Kan het later wel weer eens aan elkaar knopen. Nu gewoon overnieuw begonnen 

Kameel rijden lijkt me wel heel erg leuk!

Groetjes Marije
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns