Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan me helpen aan...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan me helpen aan...
    Posted: 10 Juli 2011 om 14:46

een haakpatroon of idee om een soort tafelloper te haken?

Ik wil graag (zoals je nu steeds meer zie)2 lopers die dwars over de tafel hangen.

Het zou zo'n 30cm bij 1.20 moeten worden.Ook wil er onderzetters bij haken.Ik ben al begonnen met alleen maar vasten maar dat wordt erg zwaar en dan ben ik met kerst nog niet klaar.

Wie kan me helpen???

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 15:16
Misschien een leuk idee om er een granny kleed van te maken? En anders, misschien iets met een motiefje erin. Misschien een gek idee, maar kijk eens op ravelry bij de sjaals... Met een beetje van je eigen creativiteit kun je vast een heel mooie tafelloper maken.

In oude Durable boekjes staan trouwens ook wel lopers, maar of die de gewenste afmetingen hebben, geen flauw idee. Dat werd vaak met heel dun draad gemaakt...
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 17:15
Heb je al eens bij Jessica tromp gekeken?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 20:33
Ik zal eens de stapel oude Ariadne's doorspitten die ik laatst heb gekregen. Volgens mij ben ik daar wel iets tegengekomen. Wordt vervolgd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 17:54

Heel erg bedankt voor jullie reacties en meedenken.

Ik heb van een hobbydoosje ptroontjes gekregen via de mail!

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns