Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ALOHA

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ALOHA
    Posted: 10 Juli 2011 om 16:56
Goede middag lieve hobby vriendinnen.Even een berichtje van mijn kant.Ten eerste wil ik iedereen bedanken die mij een mailtje hebben gestuurd met de vraag waar ik uithing.Ten tweede wil ik iedereen complimenteren met al het moois dat de afgelopen weken gemaakt is,super.
En ten derde,de reden dat ik er niet zo vaak ben:steeds vaker word er hier op het forum ruzie gemaakt[vooral om patronen]en daar zijn vooral de lieverds onder ons[bv Magtelt]dan de dupe van.Ook al het slechte nieuws vloog mij naar de keel,ik ben wat dat betreft net een spons en trek me alles iets teveel aan.Even afstand nemen leek me een goed idee.Heb niet stil gezeten,heb heel veel kleine popjes aangekleed,barbie en baby born.Zal ze bij creatie's zetten,om alles te zien kun je ook even op mijn www drukken.heb mijn website iets veranderd en er een extra pagina aan toegevoegd voor baby born en die kleine [action]popjes.Ik zal me af en toe weer eens laten horen.Probeer dan maar de rest een beetje te negeren.Voor alle zieke onder ons ,van harte beterschap en sterkte.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 17:01
Originally posted by naatje naatje wrote:

Goede middag lieve hobby vriendinnen.Even een berichtje van mijn kant.Ten eerste wil ik iedereen bedanken die mij een mailtje hebben gestuurd met de vraag waar ik uithing.Ten tweede wil ik iedereen complimenteren met al het moois dat de afgelopen weken gemaakt is,super.
En ten derde,de reden dat ik er niet zo vaak ben:steeds vaker word er hier op het forum ruzie gemaakt[vooral om patronen]en daar zijn vooral de lieverds onder ons[bv Magtelt]dan de dupe van.Ook al het slechte nieuws vloog mij naar de keel,ik ben wat dat betreft net een spons en trek me alles iets teveel aan.Even afstand nemen leek me een goed idee.Heb niet stil gezeten,heb heel veel kleine popjes aangekleed,barbie en baby born.Zal ze bij creatie's zetten,om alles te zien kun je ook even op mijn www drukken.heb mijn website iets veranderd en er een extra pagina aan toegevoegd voor baby born en die kleine [action]popjes.Ik zal me af en toe weer eens laten horen.Probeer dan maar de rest een beetje te negeren.Voor alle zieke onder ons ,van harte beterschap en sterkte.

Kan je geen ongelijk geven.
Maar ben toch blij dat je nog eens langskomt.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 17:29
Fijn Renate wat van je te horen, maakte me echt zorgen toen je niet reageerde op pm en mail, maar begrijp je volkomen!
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 18:05
Fijn om van je te horen en ik snap je volledig, ik herken het.
Groeten Jacqueline
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:10
fijn om weer wat van je te horen had je al gemist net als
tineke(boek) trouwens.
ben nog steeds op het forum wel veel nieuwe,maar als er
gemopperd wordt klik ik gewoon weg en doe daar dan niet aan
mee en kijk dan gewoon naar de volgende berichtjes.
vind het toch wel leuk om af en toe op het forum te
kijken(misschien ben ik toch te nieuwsgierig)
leuk dat je er weer even was
quality=
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:32
ook blij weer wat van je te horen, inderdaad even aftand kan geen kwaad
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:50
Renate, ook ik ben blij weer iets van je te lezen, en wat fijn dat je weer nieuwe creatie,s hebt gemaakt, ik ga dadelijk even bij je kijken, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:51

Hoi Renate,ik ben blij dat je nu toch weer even komt buurten.De redenen waarom je minder kwam,waren mij wel bekend (sinds de hobbydoosjesdag 9 april bij Corrie) maar gelukkig kom je weer even langs. Fijn dat je ons aan Meia's verjaardag herinnert. Hoe is het met AB63? Die zien we ook niet meer.

groetjes Frea.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:52
Ha die Naatje, bedankt voor je terugmail meis en je berichtje hier...kan me volledig indenken dat het je af en toe naar de keel vliegt, vooral de nare dingen en jij zuigt veel te veel op dus moet je jezelf beschermen/afschermen...kheb gisteren al je website bewonderd, wát een mooie dingen meis...bedankt dat je weer even langskwam!!!! En Magtelt, die redt zich hier wel, dat is en blijft onze HD-mascotte ;-))))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 20:13
Goed, dat je hier weer even wat van je laat horen.
Je leest nu wel, dat je gemist werd. Ga zo even je creaties bekijken.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 20:20
Fijn om weer van je te horen. Ik kan me goed voorstellen dat alle gedoe je hier teveel wordt. Terwijl het hier zo gezellig kan zijn. Misschien is wat Jose zegt het beste: die berichtjes gewoon overslaan en je richten op wat wel leuk is. Ik ga zo gelijk naar je creaties kijken en een blik op je blog werpen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 20:41
Hoi Renate blij dat je terug bent ,ik kan je geen ongelijk geven.Maar ik probeer mij er zo veel mogelijk boven te zetten voor iedereen gaat dat niet zo gemakkelijk een geluk dat we allemaal niet het zelfde zijn .Mooi dat je Meia in herrinering zet ik heb er ook Puck bij genoemd die zijn we tenslotte ook kwijt aan die ziekte.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 21:13

hoi hoi

je hebt niet stilgezeten

mooie creaties hoor mijn complimenten

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puzzelfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 21:19

Hallo,

je hebt zeker niet stil gezeten, wat een  mooie dingen heb je gemaakt
ben net al even op je site wezen kijken, knap hoor met al die kraaltjes

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 21:51
Hallo Renate wat fijn om weer wat van jou te horen ik miste je al een tijdje ook al je mooie creaties en wat heb je een prachtig huis en al dat gemopper dat hoef je niet te lezen doe ik ook niet ik lees de leuke dingen de rest sla ik over ik hoop je toch af en toe terug te zien weetjij hoe het met Crisje en Perle is
groetjes Thea
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 21:59
Hoi Renate, fijn dat je er weer bent
Ik snap wat je schrijft, ik ben ook een tijdje weg en minder hier geweest om dezelfde reden, en heb me voorgenomen om me bij de kern te houden.......het blijft internet.

Veel creatief plezier bezig bijtje
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 22:53
leef zo als jij het wilt, laat los wat je niet wilt houden, droom je droom en boven al geniet
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 09:00
Fijn om weer even wat van je/jullie te horen!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 12:19
Wat een schattige jurkjes staan er bij Creaties.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 14:17

gewoon komen en alleen leuke dingen lezen Renate
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns