wie kan me helpen aan... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
willie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Juli 2011 om 14:46 |
een haakpatroon of idee om een soort tafelloper te haken? Ik wil graag (zoals je nu steeds meer zie)2 lopers die dwars over de tafel hangen. Het zou zo'n 30cm bij 1.20 moeten worden.Ook wil er onderzetters bij haken.Ik ben al begonnen met alleen maar vasten maar dat wordt erg zwaar en dan ben ik met kerst nog niet klaar. Wie kan me helpen??? groetjes, Wilma |
|
wil
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien een leuk idee om er een granny kleed van te maken? En anders, misschien iets met een motiefje erin. Misschien een gek idee, maar kijk eens op ravelry bij de sjaals... Met een beetje van je eigen creativiteit kun je vast een heel mooie tafelloper maken.
In oude Durable boekjes staan trouwens ook wel lopers, maar of die de gewenste afmetingen hebben, geen flauw idee. Dat werd vaak met heel dun draad gemaakt... |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Heb je al eens bij Jessica tromp gekeken?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik zal eens de stapel oude Ariadne's doorspitten die ik laatst heb gekregen. Volgens mij ben ik daar wel iets tegengekomen. Wordt vervolgd
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
willie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Heel erg bedankt voor jullie reacties en meedenken. Ik heb van een hobbydoosje ptroontjes gekregen via de mail! groetjes, Wilma |
|
wil
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |