Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Versturen van patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Versturen van patronen
    Posted: 10 Juli 2011 om 15:15
Dames, ik doe de komende tijd even wat rustiger aan met het versturen van patronen. Zeker het versturen van patronen waar nog copyright op rust, gaat even op een lager pitje. Speciale verzoeken graag per pm of via de mail. Daar reageer ik dan wel op met het gewenste, dan wel niet gewenste antwoord ;)
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:42
Hallo Ieke,
Ik heb alle begrip voor je beslissing.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:43
alle begrip van hieruit Ieke
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:47
ik pm je voortaan wel Ieke ;-)))))))))))))))))))))))))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 19:48

Zo moet het ook eigenlijk, alle begrip, groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 20:13
Goed besluit!
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 21:35
Ik begrijp je volkomen wil je nog
even bedanken voor de
patroontjes die ik van je gehad
heb
groetjes nathalie
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 22:03
Ik begrijp je ook volkomen en wil je ook bedanken
Lekker meer tijd voor jezelf, want er gaat best veel tijd inzitten in het versturen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 08:15
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Het gaat er mij niet om dat ik het niet wil versturen, maar ik ben dagelijks toch wel een half uurtje kwijt aan het versturen van patronen. Dat gaat me echt even te ver. Dus wil je iets hebben, waarvan je weet dat ik het heb, dan mag je gerust een mail of pm sturen. Liefst mail, want dan kan ik gelijk op beantwoorden drukken. Ik moet de komende paar weken voor mezelf zorgen, dus ook het huishouden gaat wat tijd op slokken. Dan blijft er voor haken geen tijd meer over.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 10:55
oh oh paps en mams op vakantie, dus zelf wassen, eten koken en keten natuurlijk, beestjes wegjagen (steenmarters) ondingen zijn dat he
lydia wijsbroek
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 11:19
Haha, vreselijk. Ga vanaf nu elke middag als ik thuis kom uit het werk, tien minuten op de plafondbalken staan meppen met houten lepels. Dat vinden ze niet leuk ;)

En de zolder volspuiten met bloemetjesparfum.
En een zakje hondenharen onder de motorkap,
of een blokje glorix (met sterke citroengeur),
of een doek met ammoniak.
Gaas om de bovenkant van de schutting,
de klimplanten weg.
Gaas onder de auto...

Wordt druk ;)
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 12:08

Heb er alle begrip voor, en wil je ook bedanken voor alles wat ik, en de andere hobbydoosjes al gekregen hebben

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 20:40
Je hebt gelijk Henrieke, nu maar eens even tijd voor jezelf. Probeer tussen het huishouden door en het verjagen van de steenmarters ook iets leuks voor jezelf te doen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns