Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eigen creaties verkopen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eigen creaties verkopen?
    Posted: 12 Juli 2011 om 10:34
Ik vraag me iets af... Ik weet dat je patronen enz normaal niet mag doorgeven of verkopen. Maar mag je wel je gehaakte spulletjes verkopen bvb. op een rommelmarkt, ook al is het niet je eigen patroon??
Net hetzelfde met sieraden. Ik heb hier al zoveel spulletjes liggen dat ik er geen weg meer mee weet
groetjes, Marlies
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 10:39
Ik weet dat niet ik doe dat niet .Maar ik denk voor een goed doel dat er niets op kan gezegd worden
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 11:09
Over het algemeen is het volgens mij zo dat je de producten
mag verkopen van de patronen die je hebt "gekocht"
Dus ik zou ze gewoon verkopen op de rommelmarkt, om ze nu
echt te gaan maken en in een winkel aan te bieden. Dat is
volgens mij weer het andere uiterste.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 11:52
Nee het zou inderdaad gewoon voor een rommelmarkt zijn. 
groetjes, Marlies
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 12:56
Als je in een winkel een werkstuk zou verkopen waarvan het patroon niet van jezelf is zou ik toch daar voorzichtig mee zijn. Veel patroonmakers hebben ook een stukje tekst bij het patroon staan.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 14:12
Men heeft mij wel eens gevraagd of ik iets wil verkopen eventueel voor een goed doel. Ik vind het grootste probleem de prijs. Hoeveel vraag je voor zo'n gehaakte of gebreide knuffel. Ik meen mij trouwens te herinneren dat bij de patronen van Jessica Tromp staat dat je de patronen niet mag verkopen, maar wat je ervan gemaakt hebt wel.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns