Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn creatieve hobby

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mijn creatieve hobby
    Posted: 13 Juli 2011 om 16:09
In het nieuwe nummer staan o.a. gehaakte hondjes en poesjes, gehaakte bloemen en omhaakte vazen, gehaakte Delftsblauw schilderijtjes, een gebreide sjaal met een vrij onbegrijpelijk patroon en sokken gebreid op een machientje. Ligt bij Kruidvat voor € 3,99.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:13
Is dat een boekje Magteld? klinkt erg leuk namelijk, ff
naar het kruidvat!!
groetjes miranda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:16
Nee het is een tijdschrift en meestal staan er zoveel hobbydingen in dat het breien en haken een beetje in de verdrukking zit. Er staan heerlijke taarten in ook, ik word al dik van het kijken en de bladzijden aflikken.

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:19
Gewoon bij de tijdschriften of is het een reclame aanbieding? De kruidvat in mijn buurt heeft nl geen tijdschriften 
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:21
IK sluit me aan bij Prideke,
Hier bij ons ook nog nooit geen tijdschriften gezien.
Jammer maar helaas.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:24
Ik heb hem hier ook nog nooit gezien maar ga zeker even
kijken!
groetjes miranda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:38
Nu jullie het zeggen, ik was in een groot filiaal en daar stond een rek tijdschriften, net als in het centrum in het grote filiaal. Maar de andere twee in het centrum en die in een ander winkelcentrum hebben ook geen tijdschriften. Misschien Bruna, de boekwinkel of Albert Heyn (onze niet).

wat rozengeur.
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 16:46
Bij de AH hebben ze het tijdschrift ook
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/

http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx
Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 18:33

Je was me net voor,Magtelt. Ik heb hem vandaag gekocht bij Primera en heel erg leuk en de moeite waard voor alle haak liefhebbers !!!

Zo ziet het blad er uit.

groeten,

Saskia Welmoed

Cover magazine Mijn Creatieve Hobby

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 19:10
Heb 'm ook! Hebben er een abo op. Maar dat is opgezegd. Staan er net toevallig deze keer heel veel haakpatroontjes in... Maarja, die kan ik via het wereldwijde web ook wel vinden ;)

Voor de rest is het heel veel hobby waar je heel veel en vaak ook dure materialen voor nodig hebt, dat is tenminste onze ervaring.

Patronen zijn wel altijd goed uitgeschreven. Heb nog een aantal jaargangen liggen, zal er weer eens door heen bladeren op zoek naar leuke patronen.
Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 19:39

Ik heb het bij AH gekocht. De bloem al gemaakt. Staan deze keer veel patronen in.

Annemarie
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 20:35
ja ik had em ook gezien bij de Bruna, vond de katjes en
hondjes alleen niet zo bijzonder. Het is eigenlijk een heel
gangbaar patroontje wat je zelf ook kan bedenken.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 21:24
Ik vind die blaadjes al leuk om gewoon door te bladeren ookal zou ik het zelf ook wel kunnen verzinnen Ik bekijk ze trouwens ook veel liever dan bijv. de Libelle ofzo. Daar staat vaak zoveel verdriet/narigheid in...dat het voor mij totaal niet ontspannend werkt om dat te lezen.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 23:22
bij ons in België niet te vinden
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 00:08

Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

bij ons in België niet te vinden

ik koop hem bij de standaardboekhandel in België

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 01:14
aja Dan ga ik daar ook eens kijken , bedankt Viki
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 08:26

Bedankt voor de tip!

Er staat idd meestal niet veel haken in, maar nu ik dit lees ga ik straks even kijken bij de boekhandel!

Beetje haakverslaafd
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 13:38

Helaas bij de Kruidvat geen tijdschrift, gelukkig hebben we ook nog een Primera en daar lag er  nog een.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 17:53
Ik paste vanmiddag even op een slapende baby en daar lag een ouder exemplaar met echt niets te breien of haken. Jammer. Als er nu iedere uitgave iets voor mij in stond....

wat rozengeur.
Back to Top
Kuddelz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kuddelz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2011 om 21:47

Houden jullie de volgende uitgave maar in de gaten ( komt 18 augustus uit), er komt een heel leuk haakpatroon in te staan van ..... mij!!!

Groetjes Veronique

Binnenkort staat er een sneakpeak op mijn blog.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns