singer serenade 30 |
Reageer |
Autheur | |
kadrietje
Newbie Lid sinds: 19 Oktober 2007 Status: Offline Points: 6 |
Onderwerp: singer serenade 30 Posted: 19 Oktober 2007 om 11:13 |
hallo,
ik heb een singer serenade 30 en vraag mij af hoe ik mijn spoel moet opwinden, het is er zo een die in de machine zelf moet opgewonden worden en dus niet bovenop. groetjes, k |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 12:27 |
http://www.naaimachinehandel.com/gebruiksaanwijzing_naaimach .htm
http://www.singer.nl/ ???? is dat wat |
|
kadrietje
Posted: 19 Oktober 2007 om 12:36 |
helaas vragen die 8,50 euro per handleiding en dat vind ik nogal
veel omdat het spoelwinden eigenlijk het enigste is wat ik moet kunnen... singer heb ik ook al gemaild maar die antwoorden niet misschien probeer ik het daar nog eens toch bedankt |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 12:55 |
Kan je helaas net helpen. Mijn machine is al ongeveer 25 jaar en moet nog bovenop gespoeld worden. Maar misschien iemand anders ...
|
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 15:04 |
mag ik vragen wat je zoal maakt en wat je andere hobbies zijn? je maakt me nieuwsgierig? eerder alles met de hand gedaan?
|
|
kadrietje
Posted: 19 Oktober 2007 om 15:13 |
ik ben eigenlijk kunstenaar van opleiding en ben dan ook vooral
bezig met tekenen en schilderen maar daarnaast maak ik patronen en modellen en kleren en rugzakjes en tenten vroeger borduurde ik vooral met andere woorden handwerk is inderdaad wel mijn ding maar ik zou toch ook graag met mijn machine kunnen werken |
|
webcat
Groupie Lid sinds: 19 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 92 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 18:13 |
Zit er geen winkel in je buurt waar ze naaimachines verkopen?
|
|
Groet, Willeke.-
Houdt moed, het komt nooit meer goed. |
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 18:32 |
ik zou het een op www.sancho.nl proberen dat is een forum voor naaisters.
|
|
|
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 18:42 |
en anders is dit filmpje wel handig: http://www.youtube.com/watch?v=dlrtnw_fuqa
|
|
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Posted: 19 Oktober 2007 om 23:09 |
Hallo Kadrietje,
Mijn singertje wint ook op in de machine en dat gaat als volgt. De draad door de naald rijgen op de gewone manier, het einde van de draad even stevig om het knopje waar de voet mee vast zit draaien. Het plaatje waar het spoelhuis ,mee is afgedekt openschuiven zodat er een palletje omhoogspringt en dan spoelen, het draadje om het schroefje breek af. De oude van mijn moeder had in het spoelhuis een palletje wat je naar de zijkant moest drukken om te spoelen, verder het zelfde. Succes |
|
kadrietje
Posted: 20 Oktober 2007 om 08:26 |
ik ga dat straks eens proberen alvast bedankt!
|
|
kadrietje
Posted: 20 Oktober 2007 om 19:49 |
joepie!!!
t is gelukt nu nog de rest van de machine ontdekken. Als er mensen zijn die nog ergens een handleiding liggen hebben die ze willen delen... dat zou heel fijn zijn dankjewel allemaal!!! k |
|
Rubia
Posted: 20 Oktober 2007 om 20:42 |
Ik weet niet of het door het filmpje kwam maar toch: Graag gedaan.
|
|
|
|
Jeada
Newbie Lid sinds: 24 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 26 |
Posted: 21 Oktober 2007 om 21:58 |
hallo kadrietje,
probeer eens bij naaimachinewebwinkel.nl naaimachinewebwinkel.nl en kijk onder handleidingen weet niet of je er voor betalen moet maar je kan allicht informeren of hij er bij is, toch. |
|
Jeada
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |