Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ow men 2jarige lidmaatschap vergeten lol

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ow men 2jarige lidmaatschap vergeten lol
    Posted: 16 Juli 2011 om 23:46

vorige maand was ik nog aan het denken , yaaay bijna twee jaar lid op hobbyforum maar dan was er de begravenis en logisch dan dat ik het vergat en nu herinnerde ik me dat ik het rats vergeten ben

ik kan me goed herinneren dat ik me hier de eerste maal aanmelde en oooh wat was dat leuk , zoveel leuke en lieve mensen waardoor ik meer en meer vorderde in men haken , ook het breien heb ik via hier kunnen leren maar ondervond dat het toch niks voor mij was  ik heb men ziel hier bloot gelegd en nooit werd ik beoordeeld , integendeel : ik werd steeds begrepen en gesteund

bij deze wil ik dus zeggen dat ik enorm trots ben dat ik al twee jaar lid mag zijn van deze toffe hobbyforum !!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 07:23
PROFICIAT     
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 08:38
Proficiat ik zat boven de 10000 en ook vergeten ik zag het maar dat ik er 10 boven zat
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 10:24
Gefeliciteerd!!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 10:25
gefeliciteerd met je jubileum, en wat kan er allemaal gebeuren in zo'n periode he, als je terugkijkt.
lydia wijsbroek
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 11:02

ja als ik het herbekijk wel

maar het raarste is dat ik mezelf niet meer mag bekijken als nieuweling hier en toch blijf ik dat steeds doen , een aantal van jullie ken ik ondertussen ook al 2 jaar en dat vind ik toch speciaal , er zijn er ook een paar weggevallen en die bij ons altijd een gouden sterretje zullen behouden , anderen zijn spijtig genoeg zelf vertrokken en alle dagen komen er wel vele nieuwelingetjes bij

op zich is het meedoen aan forum toch veel meer dan maar eens even kijken , naar mijn gevoel bouw je een band op met de mensen , ook al heb ik nog nooit iemand in het echt ontmoet , schaam me zo daarover , ik zou echt eens tijd moeten maken voor de bijeenkomsten

Back to Top
karveel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer karveel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 11:15
hoi, het lijkt me erg leuk hier.... en tips kunnen
ontvangen .... en geven.. top
anna
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 15:21
Roep maar als je hulp nodig hebt
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 18:14
Hallo Dollydotteke,
Proficiat.
Ik ervaar dat ook soms zoams jij.
Ik ben noh maar van dit jaar lid en er zijn mensen tussen die ik precies al mijn hele leven ken.
Groetjes blijf verder genieten en vooraal vragen stellen.
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 18:33

Gefeliciteerd met je jubileum!

Groetjes,
Marcha
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 20:34
Gefeliciteerd! Ik was vorige maand 1 jaar lid.
Wist niet dat het zo leuk was.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 20:35
Gefeliciteerd met je jubileum!
Ja, ook ik vind het een fijn forum en geniet er elke dag van.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 23:53
proficiat Dollydotteke
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2011 om 07:37

Van harte gefeliciteerd met je lidmaatschap.

wat gaat de tijs tochsnel hé.

er is hier op het forum veel gebeurt, leuke maar ook minder leuke dingen.

ik hoop dat je nog lang in ons midden mag blijven want het is en blijft toch heel gezellig hier

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns