Wat een week zeg |
Reageer
|
| Autheur | |
Francis
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 291 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Wat een week zegPosted: 17 Juli 2011 om 14:01 |
|
Wat een week hebben we gehad zeg. Vorige week was mijn kleine meid jarig 3 werd ze. huis en tuin aan kant en feesten maar. Heb haar superverwend met leuke cadeautjes vooral de strijkkralen waren een groot succes.(tja crea mama crea kindjes) Haar zpagettitasje zei ze oooh mama dank mama en hoor gezichtje toen ze de poppenkleertjes uitpakte was onbeschrijfelijk. Heerlijk kinderen die zo blij zijn met zelfgemaakte dingen. Maandag een mindere mijn labrador ging steeds harder achteruit waar hij voorheen als ik hen s'ochtends in de tuin zette zijn plasje en soms een poepje deed ging hij nu meteen liggen. Lopen ging zo langzaam en moeizaam dus naar de dierenarts. Gezegd dat het klaar was hij at ook slecht en kwam niet meer overeind om te drinken dus dan is het over. Dinsdag zou het gebeuren kon ook maandag meteen maar ik wilde mijn kinderen afscheid laten nemen en zelf nog een dagje kroelen. Jonge wat heb ik gehuild wat doet dit zeer en nog steeds. Een vriendin ging met me mee en samen huilde we de ogen uit ons hoofd. Zijn tong was zelfs al blauw zag ik toen hij onder narcose raakte. Hij was echt op. Ik mis hem vreselijk wil lekker met hem lopen maar dit was de juiste beslissing. Nog 1 weekje dan hebben we vakantie en gaan we leuke dingen doen het park het meer en als afsluiter op vakantie.
|
|
![]() |
|
beppemartha
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 15:06 |
|
OH fRANCIS WAT NAR. iK WEET DAT HET NIET MEEVALT EEN HOND TE MOETEN LATEN INSLAPEN. hEB HET AL EEN PAAR KEER MEEGEMAAKT. JE MIST ZO'N BEEST EERST VRESELIJK. HET HOORT BIJ HET GEZIN TOCH? VEEL STERKTE HOOR. |
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 15:19 |
|
Veel sterkte hoor
|
|
![]() |
|
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 17:22 |
|
Erg he ,je krijgt er toch zoveel vriendschap van ,sterkte en hij is mooi mogen gaan zonder pijn da geeft toch wat troost Groetjes |
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 17:23 |
|
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je ondanks dit toch zult genieten van je vakantie
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
dollydotteke
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 17:39 |
|
heel veel sterkte gewenst , het is nooit niet leuk om een huisdier af te geven maar ik hoop toch voor je dat je toch een beetje zal kunnen genieten van jullie vakantie
|
|
![]() |
|
jenny1960
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 18:20 |
|
heel veel sterkte gewenst,ik heb het 3 jaar geleden meegemaakt en denk nog steeds aan haar ondanks dat ik later een ander hondje genomen hebt in ieder geval hoop ik dat jullie een fijne vakantie zullen hebben groetjes jenny |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 19:37 |
|
Francis, veel sterkte, maar je hebt de juiste beslissing genomen, het beestje moet niet onnodig afzien
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 20:33 |
|
Sterkte hoor.Ik heb het zelf ook meegemaakt, en
als ik er over praat, komt er nog wel eens een traantje. |
|
![]() |
|
Francis
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 291 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 21:18 |
|
Idd ik troost me met het idee dat dit voor hem het beste was geen pijn meer en rust. Heb dit 6 jaar geleden rond dezelfde tijd ook moeten doen met mijn bordeaux. Toen was ik 7 maanden zwanger van mijn zoontje. Baloe heeft toen ontzettend gezocht tot we hem meenamen naar stompwijk om afscheid te nemen. Het zal nooit wenen om dit te moeten doen maar ik denk ook wat fijn dat we dit mogen doen en een dier meer pijn kunnen besparen. |
|
![]() |
|
Annalynn
Groupie
Lid sinds: 12 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 22:36 |
|
Je weet voor jezelf dat je de juiste beslissing hebt genomen.. Veel sterkte. |
|
|
Beetje haakverslaafd
|
|
![]() |
|
willywortel
Duizendpoot
Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 23:05 |
|
Vindt het heel erg, maar missschien beter voor de labrador. Het is niet niks,het is toch je maatje geweest. Leef met je mee.
gr. |
|
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 23:26 |
|
vind dit heel erg voor jullie Francis en ik weet best hoe ge u nu zult voelen , maar weet goed dat dit het enige is en was dat ge voor hem nog kon doen ........ vredig en zonder pijn laten inslapen . veel sterkte en hopelijk kunt ge nog een beetje van de vakantie genieten. |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Juli 2011 om 07:39 |
|
Wat een rare week heb jij dan gehad. eerst veel plezier ern lol en dan de omschakelijk. ik wil jullie dan ook allemaal sterkte wensen met dit verlies.
|
|
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Juli 2011 om 12:19 |
|
Ja, zo is het feest van je dochter en dan word alles anders hé.
Heel veel sterkte met het verlies en het verwerken ervan. En dat is heel moeilijk, hij is toch lang een deel van je gezin geweest. |
|
![]() |
|
Jolly
Hobbywonder
Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Juli 2011 om 12:46 |
|
Heel veel sterkte gewenst bij het verwerken van het verlies van je lieve hond. Een jaar geleden is onze golden retriever ingeslapen, 12 en een half jaar oud. Een geweldige tijd van je leven, vergeet je nooit meer. groetjes van Jolly |
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Juli 2011 om 13:44 |
|
precies de reden waarom hier geen beestje meer in huis komt het grote verdriet wat je er steeds om hebt als er iets mee gebeurd heel veel sterkte |
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Juli 2011 om 16:40 |
|
Ik heb dit ook een paar keer meegemaakt het is verschrikkelijk. Sterkte, Lida
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |