hoofd Shaun the sheep |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sarahrosalie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juli 2011 om 00:40 |
hoi allemaal,
ik heb hier allemaal losse onderdelen liggen van Shaun the sheep van het patroon van purplelinda, maar ik heb wat problemen met het vastzetten van zijn hoofd.. ik heb me een ongeluk gezocht naar voorbeelden, maar ik kan op geen van alle foto's zien hoe het hoofd aan het lijf is vastgezet. Hij heeft geen nek ofzo, dus elke manier ziet er een beetje opgeplakt uit. Zijn er misschien mensen hier die hem al gemaakt hebben, en hoe hebben jullie dit opgelost? Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb hem al gemaakt, en ja dat moet je een beetje uitzoeken hoe zijn hoofd voor jouw er het beste uitziet, eerst goed vastspelden. ik heb het heel erg naar voor geplaatst |
|
![]() |
|
![]() |
|
Sarahrosalie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bedankt voor je antwoord! Ik heb hem er twee keer opgezet en weer afgehaald, maar nu zit hij er precies goed op, je foto hielp goed. Hij lijkt volgens mijn vriend exact op het origineel. Helaas heb ik geen camera die het doet, dus ik kan het resultaat niet laten zien. Woensdag gaat hij naar zijn baasje die nog van niets weet, maar ik weet wel zeker dat ze het leuk gaat vinden.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |