wat moeten we nu doen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Juli 2011 om 15:22 |
klinkt bijna als het ziekenhuis in groningen Ga naar de arts die hem hiervoor behandeld heeft en geef hem uitleg eis dat er meer aan gedaan word want je staat volledig in je recht!! Zo kan en mag je niet met patienten omgaan!!!! Heel veel sterkte!! |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik wil even reageren op de neurostimulator. Mijn vriendin heeft er een.En zij is er heel blij mee. Daar voor had ze inderdaad veel pijn.En gebruikte supper veel pijnstiller.Van pijn ben je niet heel de dag vrolijk. Ook op de huisgenoten heeft dit effect.De pijn zal nooit helemaal weg gaan.Maar je kan wel weer kleine dingen doen, dit is nog altijd veel beter, dan de hele dag straks op je bed moeten liggen. Leeftijd is wel belangrijk.Juist nu hij jong is.Geef het een kans. Ik dacht dat die arts in Zeist ook praktijk heeft.De helft minder pijn, Zo kan je nog veel genieten.voor je honderd jaar bent.
|
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat moeilijk voor jullie.
Heel veel sterkte alle twee. |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
veel sterkte en we blijven je een riem onder het hart steken hoor. schrijf maar zo vaak je wilt alles van je af. ik hoop dat er verlichting komt voor je man zijn pijn. |
|
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Daar is deze familie voor ik ken dat je ziet het beginnen maar niet eindigen
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
ook wij waren tot een maand terug aan de morfineplakkers dus we weten wat het is , ik hoop voor je dat ook voor je zoon alles snel in orde zal komen . dankzij dat beetje kracht van hieruit geeft het me telkens een steuntje in de rug en dat heb je op zo'n momenten wel nodig . moest je meer willen weten mag je me altijd een pb sturen alvast bedankt lieve hobbydoosjes dat jullie er telkens voor me zijn als ik d eweg niet meer tussen de bomen zie |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
mijn zoon zit in dezelfde situatie als je man (werkongeval en al 3j thuis) mee leren leven zeggen ze dan , maar hoe maak je zoiets wijs aan een 24j jongeman die nog een heel leven voor zich heeft ? ik wens je in ieder geval veel sterkte toe dotteke voor u en voor uw man . en hopelijk slaat de therapie aan (mijn zoon doet ook vanalles en niks helpt bij hem , kleeft nu morfine plakkers niet iedereen is hetzelfde en ik hoop dat alles op zen plooi komt bij uw man (en ook bij mijn zoon natuurlijk)
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Meisje houd de beentjes eronder en sterkte met de situatie.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Tamara moed blijven houden, er komt wel een oplossing uit de bus, hopelijk slaagt die nieuwe therapie aan, en zal de pijn draaglijk worden,
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
gisteren bijna ene uur bij de HA gezeten en zal uitleggen wat z eons heeft verteld. blijkbaar heeft zij heel de tijd toen hij er was liggen bellen naar die chirurg om op de hoogte te blijven van zijn situatie en ze begreep waarom hij zo reageerde. mijn man is op 2 jaar tijd 4 keer geopereerd en dit zonder enig resultaat dus de artsen zijn er zeker van na alle uitslagen te hebben gezien dat nog een operatie hem niet kan helpen . blijkbaar heeft hij niet van de wervels de meeste pijn maar er is wel een probleem aan S1 waar ze blijkbaar niets aan kunnen doen dan alleen maar de pijn draaglijk te maken . om kort te zeggen zijn rug kan je vergelijken met de leeftijd van een 70 jarige en daar zal hij zich ook naar moeten handelen en niet naar een 30 jarige zoals hij nu is . wat de HA wel heeft kunnen regelen sinds gisterenmorgend is dat hij blijkbaar in aanmerking komt voor een nieuwe therapie waar geen operatie bij aan te pas komt en ook wel goede resultaten van pijn bestrijding geeft en de HA heeft hem kunnen overtuigen om dit ook te proberen , moest dit na enige tijd toch niet aanslagen kan ik hem nog binnenbrengen in een universitair ziekenhuis denk ik zo dan. we zullen nu dus moeten afwachten of de keuze van men ventje ook wel resultaten zal leveren... |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Kan alleen maar sterkte zeggen er is al zo veel gezegd
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik zou zeker verder gaan met je eigen chirurg en een second opinion aanvragen.Is die arts nou gek geworden. Je mannetje is nog te jong om er maar mee te moeten leren leven. Sterkte er in ieder geval mee
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Sterkte allebei en laat weten hoe het nu verder gaat. groetjes Frea |
|
![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik kan er niets meer aan toevoegen. Het is toch wat, dat je moet vechten om goede zorg te krijgen. Sterkte hoor.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
ik kan mij alleen bij de rest aansluiten, en het is misschien een open deur maar kijk uit met ibuprofen en je maag. Helaas heb ik hier ervaring mee en door te veel slikken al zeker drie jaar maagklachten.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Zoals eigenlijk iedereen hier al zegt, zeg ik ook terug gaan naar die andere chirurg of ander een third opinion. Zo kan je mannetje toch niet zijn hele leven door moeten. En van mijn zieke oom weet ik, de aanhouder wint. Heel veel sterkte in ieder geval! |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Ik zou dit ook niet pikken hoor.
Zeker een tweede opinie. Ik vind het erg dat ze jullie met bruffen naar huis zenden Het is ook zo belastend voor de maag groetjes en hou er de moed in Groetjes IngeDev |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Ik heb je een PM gestuurd Laat even horen of je er wat aan
hebt Het lijkt inderdaad op hetzelfde als ik heb Ik hoop voor je dat er een oplossing komt en dat je man niet te veel pijn heeft Sterkte en ik hoor het nog wel groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Zeker niet laten afschepen en je huis arts laten bellen dat gaat iets vlotter .Maar ik vrees dat die er boven ook zal vastgezet worden,mijn vriendin heeft dat ook .Hopelijk breng je ons goed nieuws hij is daar nog te jong voor hoor |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23719 |
Helemaal mee eens, je man is nog zo jong, die mogen ze toch niet afschepen met zo'n smoes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |