Straks wat minder aanwezig |
Reageer
|
| Autheur | |
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Straks wat minder aanwezigPosted: 30 Juli 2011 om 19:17 |
|
Over 3 weken ga ik voor 2 weken heerlijk op vakantie.Dus ben ik niet online. En over 7 weken krijgen we als alles goed gaat een hele lieve pup. Mijn zoontje van 6 heeft hem de naam toby al vast gegeven. Na het verdriet van onze hond afgelopen maand, zij we goed gaan nadenken.We keken al bijna 2 jaar na een pup, maar omdat onze smarty ziek werd hebben geen tweede hond genomen. Een fokker waar we een heel goed gevoel bij hebben, heeft nu een nestje dus een keuze moest gemaakt worden, en wat zijn we blij. Er is sinds gister een hondje voor ons geresveerd. Een reutje. Ras Golden Retriever. Volgende week gaan we kijken.
|
|
![]() |
|
jenny1960
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 Juli 2011 om 19:48 |
|
ahhhhhhhhhhh wat schattig, ik wil wel graag een foto zien hoor als de kleine er is k heb een maltezer hondje van 4 jaar ik vind het zo gezellig een hond in huis hij is heel ondeugend ,altijd vrolijk en hij heet luca en je zoontje heeft een leuke naam uitgezocht groetjes jenny |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2011 om 11:11 |
|
Daar willen we zeker foto's van zien en als ik jou niet meer moest horen een prettige reis ik ga binnen 2 weken naar de kliniek voor 4 dagen ,misschien ben jij dan weg tegen dat ik terug ben
|
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2011 om 11:53 |
|
Jullie krijgen zeker foto's te zien.
Ik had al zoiets schrijf het maar vroeg , aangezien er meerdere op vakantie zullen gaan pralientje voor jou natuurlijk weer sterkte. |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2011 om 12:16 |
|
Oh wat fijn en leuk voor jullie een nieuw hondje!
En een hele fijne vakantie toegewenst |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2011 om 13:38 |
|
Fijne vakantie en straks heel veel plezier met en van Toby
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Juli 2011 om 14:47 |
|
Dank u Chantal
|
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 14:44 |
|
Ondertussen al veel spulletjes gekocht voor de pup. halsbandje, riempje. Wat belonings snoepjes voor de pup als hij netjes buiten plast :) een flos touw, en bal, een knuffeltjes, en waterbidonmeeneem ding:) 3 fleece dekens bij de action voor in de bench, lange lijn voor oefeningen( 15 m) vooar als ik hem niet los durf te laten.Maar daar gaan we niet van uit,. Bench,borstels,enzo heb ik allemal nog. Ik heb er nu wel zin in, Vandaag is hij 2 weken. Zaterdag gaan we kijken ik ben zo benieuwd of we dan horen welke pup voor ons is:) |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 17:05 |
|
wel foto's nemen hoor, anders weet je niet meer hoe hij eruitziet, wel heel leuk om naar uit te kijken, ook foto's nemen van papa en mama hond weet je ook hoe groot hij gaat worden. weet niet of je een tuin hebt, anders zo'n zandbakschelp als zwembad, vinden ze heerlijk en gaat ook niet lekken, ze lopen dan wel als ze nat zijn zo naar binnen
![]() ![]() kun je weer lekker poetsen.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 17:39 |
Van mij ook. Spannend zeg. Eerst maar lekker op vakantie en dromen over het nieuwe hondje. Groetjes, Tineke01
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |