granulaat of pellets |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Juli 2011 om 20:14 |
Ik ben op zoek naar vulmateriaal voor een amineko zodat hij stevig kan blijven zitten. ik wil het ook gebruiken voor andere amigurimies. hoe heet het en waar kan ik het kopen? Ik heb zoiets een keer voorbij zien komen, maar kan het niet meer vinden. Alvast bedankt. Lida
|
|
![]() |
|
Willemina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gebruik voor mijn beren altijd granulaat, met pellets heb ik geen ervaring. Alleen weet ik niet of het geschikt is voor haakwerk omdat daar kleine openingen inzitten en granulaat zijn kleine kunststofkorreltjes. Eventueel zou je de granulaat in een zakje kunnen doen voordat je het in het achterwerk stopt. |
|
Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina. |
|
![]() |
|
vrioom ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Ik gebruik kussenvulling. Kun je o.. bij de Hema kopen dacht ik hier wel eens gelezen te hebben. Ik heb nieuwe kussens gekocht en die waren mij te dik/vol. Daar vul ik mijn haakwerk mee. Ik heb wel eens kleine kunststofkorrels bij de Gamma gezien. Bij hobbyzaken zullen ze dat ook wel verkopen. en natuurlijk op internet. succes |
|
vrioom
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
als gewone vulling , polyester kussenvulling van bij kwantum, en granulaatkorrels, om de pootjes en het kontje te verzwaren de granulaatkorrels doe ik wel in een stukje panty dat ik dan toetrek met een draad |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Iemand nog een tip waar ik een kleine hoeveelheid van dat spul kan kopen dat niet verschrikkelijk duur is? Ik doe het nu met rijst, maar dat kun je niet wassen.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik heb nog een zakje van die harde steentjes liggen uit mijn berenperiode. Als je de letterbak komt halen, ligt dat zakje ook voor je klaar. Hebben ze in dierenwinkels geen spul voor in het aquarium, wat goedkoper is? Of heeft Xenos geen decostenen, die je kunt wassen? Ik zou geen knikkers aanbevelen als je in de machine wilt wassen, op de hand kan wel, denk ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Iemand heeft een keer hier gezegd dat ze een grote zak van dat spul is gaan kopen in Limburg, maar waar en wie was het?
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Inderdaad granulaat.
Is er niet een keer een hobbybeurs in de buurt bij je, daar kan je het ook altijd wel kopen in kleine hoeveelheden, dat heb ik toen ook gedaan. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Bedankt voor alle berichtjes.
@ Magelt: Je bent geweldig! Ik heb een nieuwe agenda gekocht voor volgend schooljaar en die begint eind augustus. Ik heb op 1 september heel groot in m'n agenda: Letterbak gezet ;) |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik heb al "Ieke"op mijn kalender gezet op 1 september.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hallo Ieke, zit je op de foute plek of heb ik iets overgeslagen? Lida
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Ieke, ik weet niet hoever je van Atwerpen in Belgie woont, want bij http://www.aters.be/ hebben ze granulaat 1 kg 3.60 € polyester vulsel 500 gr &nbs p; 3.99 € wel inloggen om de prijzen te bekijken
|
|
![]() |
|
Uhm, heel ver Rita ;)
Almelo ligt vlakbij Enschede, in Overijssel. Dichtbij de Duitse grens... Misschien dat ik daar eens kan kijken... @ lida: ik begrijp 'm even niet... |
|
![]() |
|
Willemina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 197 |
Ieke, ik woon in Enschede en ga vaak in Gronau naar Probear. Probear is een groothandel in berenspullen, o.a. verkopen ze ook granulaat, en nog veel meer spullen met betrekking op beer, ogen etc.... Het is een Nederlands bedrijf. |
|
Groetjes Willemina. |
|
![]() |
|
Ik woon in ieder geval in het uiterste zuiden van Nederlands Limburg, dus ook een eind van Antwerpen. Maar Duitsland is een goed idee, ik ben sneller in Aken dan in Maastricht. Op de site van probear heb ik al gekeken. Heeft ervaringsdeskudige Willemina enig idee welke maat steentjes men het beste neemt. Ik heb wel al heen en weer gegoogeld en ontdekt dat er allerhande soorten granulaat zijn (staal, glas, kunststof). Ra ra ra wat nemen? In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.
@ Ieke, ik begreep het even niet, was op het verkeerde been gezet door die agenda, dacht dus dat je eigenlijk ergens anders had willen zijn. Sorry |
|
![]() |
|
Heb even op de zak gekeken. Ik gebruik Gummigranulaat, 1 kilo 5,oo Euro, die heb ik gekocht tijdens een aanbieding of dit nu nog geld weet ik niet.
|
|
Groetjes Willemina. |
|
![]() |
|
willie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Hoi Ieke Ik gebruik altijd spliterwten!! Werkt goed. gr Wilma |
|
wil
|
|
![]() |
|
En wat gebeurt er als de spliterwten nat worden?
|
|
![]() |
|
monique1974 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
ik denk dat ze dan uitzetten
|
|
![]() |
|
Dan maak je erwtensoep in je wasmachine.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |