Reageer ![]() |
Autheur | |
Bloemeke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Augustus 2011 om 18:15 |
Ik heb een vraagje wie zit er allemaal op Facebook? Ik zit er onder vaneke de man. |
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat gaat boven mijn pet.
ben al blij dat ik hier vooruit kom |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ben al blij dat ik me hier kan redden |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
heb daar even op gezeten, ben eraf gegaan, kreeg ineens van die rare verzoekjes, en vervelende mail.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Mijn dochter en zoon zitten daar op
|
|
![]() |
|
my-angel ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Augustus 2011 Locatie: France Status: Offline Points: 39 |
Ook ik heb facebook onder Martina van Elden-Bolderheij! Bevalt prima. Geen problemen.
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik denk dat facebook meer onder de belgen zit, ook denk ik dat de nederlandsers meer via hyves gaan ik kan natuurlijk verkeerd zijn hoor, maar aangezien er ook nog een heel aantal hun creaties laten zien op hun blog, en dan daar hun tijd insteken denk ik dat er voor Facebook niet veel tijd meer over is |
|
![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
ik vertrouw face book niet
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Heb wel facebook maar doe er eigenlijk helemaal niets mee, vind er niet veel aan en heb het bovendien al druk genoeg met dit forum,hyves en een blog.....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bloemeke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 252 |
Waar in Frankijk zit je my-angel? Ik denk dat jij de eerste bent van daar |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Neen hoor Bloemeke er was een voor haar maar is spijtig genoeg overleden aan kanker
|
|
![]() |
|
*Mas* ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Ik zit er ook op, doe vooral spelletjes daar.
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
my-angel ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Augustus 2011 Locatie: France Status: Offline Points: 39 |
Ik woon in de Tarn in het Zuiden van Frankrijk in de middle off no where. Mijn ouders wonen bij het meest zuidelijke dorp van Frankrijk. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik facebook alleen vanwege frontierville, verder niets. Zie uitnodigingen voor feestjes te laat, geboorte melding goh loopt ze al? uhm nee, ik ben blij met dit forum en verder hyves ik!
|
|
![]() |
|
Als we op verlof willen allen naar frankrijk hahahaha Het is toch jammer dat er zo veel mensen sterven aan een ziekte die we nog steeds niet kunnen overwinnen. Ik heb 3 familieleden verloren op 1 maand tijd 16 december mijn schoonmoeder 4 Januari mijn oma en 5 januari een nicht ik heb 2 januari een zeer zwaar auto ongeluk gehad en daardoor 2 begrafenissen moeten missen Dat was voor ons een zeer zwaar maandjegeweest. maar we hebben 3 kinderen en kunnen niet blijven stilstaan we moeten door en ik bezoek nog elke weet het kerkhof |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |