Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ledenlijst?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ledenlijst?
    Posted: 31 Juli 2011 om 16:21
Neem geen deel meer aan het forum.
Op de vele aanvragen mij uit te schrijven wordt niet gereageerd dus dan maar zo.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 16:31

Het is pas de eerste keer dat ik daar naar kijke, maar dat zijn er echt wel heel veel!!!

daar kan echt veel van weg als je ziet dat er bij heel veel maar 2 posten staan en dat van 2 a 3 jaar terug.

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 16:33
daar zal toch ook wel een programma voor zijn op de pc
lijkt mij
quality=
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 17:24
ik ben ook eens gaan kijken en sta hierzelf als nieuw lid ook va te kijken hoor, denk dat er inderdaad niet veel meer zouden overblijven.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 19:48
Er is veel te zien zeg daar verschiet ik van
Back to Top
Keetje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Keetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 20:39

Het beheer van een website kost sowieso al de nodige tijd, het bijhouden van een ledenlijst van een zo vrijblijvende club als deze hobbydoos is gewoon een onmogelijke zaak.

Ik bied hierbij mijn tijd en inzet aan om voor de beheerster en uiteraard in overleg met haar te proberen de lijst op te schonen.

Ik wacht je reactie af Hobbydoos!

vriendelijke groet,

Arga

elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 20:45

Kan iemand me nog vertellen waarom de berichten in de outbox nooit verwijderd worden?

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 21:01
ik had laatst in een topic (zo heet dat toch) gelezen dat deze link word gebruikt door "hobbydoos" om snel alle nieuwe berichten te kunnen lezen en zo te kijken of er geen dingen worden gepost die niet kunnen. maar echt besloten is het dus zeker niet nee.
groetjes nathalie
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 21:47
de outbox berichten kun je ook niet verwijderen, wel je inbox, zodra je het berichtje uit je inbox verwijderd is het bij de verzender ook verwijderd vandaar af en toe de kreet leeg je inbox, wordt niet voor niets gevraagd en dit staat ook duidelijk onder de berichten.
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 22:25

Dat van die "slapende" leden was mij ook opgevallen., vond het vreemd.

@Keetje dat is nog eens een aanbod!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2011 om 22:39

Originally posted by Margreet IJdo Margreet IJdo wrote:

Ik snap nog steeds dingen niet hier?
Ook zag ik nu pas het 'besloten gedeelte' wat inmiddels al weer dicht is. Niets is echter besloten hier, kijk maar eens HIER

Eén van de redenen waarom dit gedeelte inmiddels weer dicht is.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 10:57

en wat met de outboxberichten van de leden die niets meer van zich laten horen?

kan de beheerster die niet verwijderen?

hetgeen wij echt willen bewaren kunnen we toch zelf opslaan niet

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 11:57
Renske heeft een online winkel en ze is zo vriendelijk geweest om een forum op te zetten, waarschijnlijk in eerste instantie zodat handwerksters elkaar konden helpen en een beetje over hun hobby praten.

Het was niet te voorzien dat er zoveel mensen alleen maar op gratis patronen uit waren of hun eigen site wilden promoten en zich daarvoor even aanmeldden met zo weinig mogelijk privégegevens.

Er zou natuurlijk een instelling kunnen zijn dat iemand een jaar na een laatste hit geschrapt wordt, misschien zijn daar programma's voor.

Het zou ook handig zijn als mensen erop gewezen worden dat ze hun e-mailadres bij msn messenger kunnen zetten, als ze gemaild willen worden door andere leden.

Dat van de outbox is lastig, ik heb eens geprobeerd om al die verdwenen leden te mailen en PMmen met de vraag of ze hun Inbox wilden legen en daar nooit van ook maar iemand een reactie op gehad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 12:13
Ik denk als er een paar mensen actief even aan de gang willen gaan de ledenlijst aardig opgeschoond is en dan is bijhouden het enige wat noodzakelijk is.
Ik steek dan ook mijn vinger op om hier mijn steen bij te dragen.

Inbox. Heb net een bericht gepost dat ik geen bericht meer kan verzenden of ontvangen omdat dan mijn inbox niets meer accepteert. Te vreemd... Dit moet anders opgelost worden lijkt me.
Oplossing? Uhm die heb ik zo niet. Misschien bij verwijderen van leden die al jaren niet meer gereageerd hebben dat ook zo hun inbox automatisch geleegd wordt, lost klein deel van het probleem op.

Verder ben ik super blij dat Renske zo'n goed lopend forum heeft gecreëerd, met dank aan alle creatievelingen die het stokje aan elkaar doorgeven om het hier actief te houden.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 12:31

Ik ben nog maar kort lid en heb me er inderdaad over verbaasd dat iedereen maar roept om patronen, waarbij ik mij afvraag wanneer ze dat allemaal maken. Ik heb geen kinderen meer in huis, geen baan, maar heb toch echt nog wel wat anders te doen dan alleen maar haken. Ik vraag een patroon als ik het ook op korte termijn wil maken.

Het zou handig zijn dat er als je lid wil worden er een aantal eisen werden gesteld. Ik heb gemerkt dat die er praktisch niet zijn. Ik heb misschien ook niet alles ingevuld wat er zou moeten, maar sorry, dan heb ik het niet geweten. Als er nu nog gegevens zijn die ik zou moeten invullen hoor ik het graag. Groetjes Lida

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 12:39
Er moet niks, maar het is altijd leuk om leeftijd en interesses te weten en dat hoeft niet alleen handwerken te zijn. Huisdieren, abseilen, munten verzamelen, ik vind andermans hobby's altijd interessant.

Ik vraag me ook altijd af hoe mensen zonder hobby's zich vermaken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 14:05
ik ben blij met alle gekregen patronen en allemaal zal ik ze jammer genoeg niet kunnen maken... maar ge weet maar nooit dat je binnen een jaar echt iets zoekt wat je adn hebt ontvangen he. Als het wordt aangeboden is iedereen toch vrij om te zeggen ik wil of ik wil niet... of ze het dan gaan maken of niet...

Verder heb ik niet echt last van slapende leden... ik kom hier vooral om inspiratie op te doen, anderen hun creaties te zien, de mijne te laten zien,...
Hier in koffiecorner mensen hun dagdagelijkse bezigheden te lezen enzo...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 15:32
Wat is het probleem eigenlijk ,mensen die slapen daar hebben we toch geen last van ,en als je maar 1 patroon nodig hebt dan is dat toch zo ,ik ben hier ook nog niet zo heel lang en vind dit een super forum ,maar door al die negatieve berichten kan het wel eens verdwijnen en dat zou spijtig zijn dus mensen ......doe je hobby en laat er hier terug rust komen
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 16:09

zoiets als een extra admin, is geen overbodige luxe inderdaad. Het is een groot forum geworden, en ik snap dat het voor renske veel werk is.

ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar zou er open voor staan op te helpen en te leren.

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 16:16
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Wat is het probleem eigenlijk ,mensen die slapen daar hebben we toch geen last van ,en als je maar 1 patroon nodig hebt dan is dat toch zo ,ik ben hier ook nog niet zo heel lang en vind dit een super forum ,maar door al die negatieve berichten kan het wel eens verdwijnen en dat zou spijtig zijn dus mensen ......doe je hobby en laat er hier terug rust komen

Ook ik begrijp al die negatieve opmerkingen niet die hier de laatste tijd voortdurend te lezen zijn. Het lijkt alsof het hele forum opeens niet meer deugd en moet gereorganiseerd worden. Ik begin stilaan te begrijpen waarom er zovelen de laatste tijd afhaken .

Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.887 seconden.
Lang Yarns