Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman.
    Posted: 03 Augustus 2011 om 14:23

Ik weet niet of het hier al bekend is,

maar ik was gisteren bij de Zeeman,en ze hebben weer nieuwe breiboekjes,een over sokken,een over stola,s en sjaals,en een kinderbreiboek, ik vond ze erg leuk,en heb er natuurlijk wat meegenomen.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 16:41
Bedankt voor de informatie, Lida
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 18:14
ja zijn leuk. heb er ook een paar gekocht.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 18:20
Hee leuke tip. Ik moest toch al de stad in, dat wordt nu een stuk urgenter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2011 om 22:28
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Hee leuke tip. Ik moest toch al de stad in, dat wordt nu een stuk urgenter.

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 13:23
Heel leuke boekjes, ik heb er 7 gekocht, meer waren er niet in het centrum. En er lag weer witte en zwarte Royal, Shiny en die kleinere bollen met dikkere wol ook in wit en zwart. Ik heb me maar bij de Royaal gehouden

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 15:33
wat een zelfbeheersing
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 21:02
Ja geweldig hè ik hoefde maar één tas erbij te kopen. Ik had twee bescheiden tasjes bij me, maar in één zat al een vest een zonnebril en een paraplu. Bij Wibra heb ik me helemaal beheerst, alleen wat sokken en ondergoed voor mijn sponsorkind. Ze hebben wel weer rondbreinaalden en gewone naalden bij Wibra. Ook die nare haaknaalden, maar die kun je beter laten liggen.

wat rozengeur.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 12:34
Vanmorgen bij de Zeeman ook breiboeken gekocht, breipatronen voor kinderen en lievelingssokken.
Het is echt de moeite waard voor 1.79 48 pagina's dik.
Er staan prachtige creatie's in.
Groetjes Hetty.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 13:43
Wij hebben hier helaas nog geen zeeman.

Krijgen we eind dit jaar mischien.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2011 om 17:11

Ik heb 3 grote boekjes van 1.79 gekocht: sokken, makkelijk en snel breien en kindercreaties en een klein boekje van 99 cent: piccolienbreien

De wol heb ik laten liggen en de rondbreinaalden ook; ik heb alle diktes van Zeeman en dat 2x. Ik vind ze heerlijk breien en dan heb ik al een reserve liggen van iedere maat. Ach en voor 79 cent per rondbreinaald kun je toch niet tobben?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 14:40
Ik las ergens dat er altijd bruine wol in de zeeman komt, ik ben daar (dringend) naar op zoek, en liefst van daar, weet er iemand rond welke periode dat dan binnenkomt? Dat ik zeker voldoende heb, moet 9 bollen hebben. en ik weet ook enit of er verschil is tussen België of Nederland...?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 16:54
Ik heb bij de onze nog geen bruin gezien, maar van de winter komt het vast wel in het assortiment.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns