Wat veel en wat mooi |
Reageer
|
| Autheur | |
muis28
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Wat veel en wat mooiPosted: 07 Augustus 2011 om 09:33 |
|
Ik heb genoten van 2 weken een zalige vakantie en nu wilde ik een poging doen om het forum bij te lezen. Dit is echter onbegonnen werk, maar ik wil iedereen een compliment maken voor de mooie creacties die erop gezet zijn de afgelopen weken. Ikzelf heb tijdesn mijn vakantie verschillende piplab-sleutelhangers gemaakt en deze weggegeven op de camping aan de buurkindertjes. Helaas geen foto van gemaakt. |
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Loepke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Augustus 2011 om 08:53 |
|
Ik ga me hier bij aansluiten. Ben ook net terug van een weekje vakantie en het is ongelooflijk veel wat er is bijgekomen in die week (ik weet weer wat te lezen de komende uren
)
Dus langs deze weg wil ik ook effe iedereen een complimentje geven voor al het moois dat ze hebben gemaakt
|
|
![]() |
|
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2011 om 21:04 |
|
Hier hetzelfde verhaal ben al een uur bezig en heb nog 8
pagina's te gaan. Ik scan het een en ander een bekijk de creaties. Erg mooie dingen allemaal maar op alles reageren is niet haalbaar meer, sorry. |
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |