Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

monchichi

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: monchichi
    Posted: 14 Augustus 2011 om 09:52

kHad dit bericht in gezocht gezet gisteren maar kheb het patroontje al gevonden en zet 't nog maar ff in de koffiecorner:

Hey Dinie en anderen die vorig jaar een topic over de Monchichi openden...heeft iemand van jullie dat patroon nog weten te bemachtigen van die site die genoemd werd, zoja, dan wil ik het graag overkopen want het is uitverkocht...én..zijn er nog dames die vanwege de nostalgie een Monchichi willen overnemen van me: ik heb een paar (originele maar wel oude) Monchichies gekocht via MP en wil die met een klein winstje tbv het de KiKa en tKWF verkopen....foto komt als er belangstelling voor is...

foutje: ik zie dat het patroon nog wél te koop is....leutig, gaak volgende maand bestellen....nu ben ik door m'n handwerkzakgeld heen

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 11:10

Ooooooooooooooooooooooooo Marlene, voor mij een geschenk uit de hemel

Ik had er vroeger 1 en die is niet meer in mijn bezit. Ik stond een paar weken geleden in de speelgoedwinkel in Frankrijk met 1 in mijn handen en zei nog tegen mijn kinderen: O dat is mama's aapje van vroeger.

Ik wil graag de foto zien en weten hoeveel aapjes je hebt en eventueel welke kleertjes ze aan hebben en wat je er voor wilt hebben.

Mail je me even? Mijn e-mail is bekend bij jou hè?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 11:21
aaah, mooi werkske voor de zondag, kga zo foto's maken en ik mail je!!!

Marlene aka nldutchy
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 13:56
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,mag ik ook eens zien wat voor schatjes je hebt?? Kocht er n tijdje terug een op de rommelmarkt voor mijn dochter en baal er nog steeds van dat ik de 2e diie ze hadden liggen niet voor mezelf heb meegenomen.....
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 15:39
d'r komt asap een fotoke jouw kaant op Smimske mar irst ff waddanders doen ;-))) mar kwitnie ofk een rommelmertprijsje heb hor

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 17:47

Originally posted by smimske smimske wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,mag ik ook eens zien wat voor schatjes je hebt?? Kocht er n tijdje terug een op de rommelmarkt voor mijn dochter en baal er nog steeds van dat ik de 2e diie ze hadden liggen niet voor mezelf heb meegenomen.....

O meid, had je gewoon moeten doen. Anders door verkopen op marktplaats als je hem toch niet had willen houden. Ik neem er 1 van Marlène en hou hem ook dit keer

Ik baal ervan dat de mijne destijds de benen heeft genomen  (lees -> ontzettend opruimerige moeder! ).
Ze zegt vaak tegen mij dat mijn jongens te veel spullen hebben. Nou ik ga dat van hen echt niet weggooien hoor

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 21:13
hallo, mag ik ook een foto van de monchichi's ontvangen? We zijn hier groot
fan!

En wie o wie kan me aan het monchichi haakpatroon helpen?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 21:57

Hey Mafke, het haakpatroontje kun je hier bestellen, ik vind  dat ie wel op de MCC lijkt, kga het ook nog kopen binnenkort, het patroon, bedoel ik:

en mogenavond zet ik een foto van de MCC's die ik nog heb op de site...even geduld graag

Marlene aka nldutchy
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 22:03
@nldutchy, bedankt voor de link. Deze is wel heel leuk!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns