Bestellen bij Etsy |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Willemina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Augustus 2011 om 00:22 |
Wie van jullie heeft ervaring met een bestelling bij Etsy? Het is geloof ik Amerikaans, want je moet in USD betalen. Ik zag prachtige haakpatronen van Pluto, Donald Duck, Micky Mouse. Is er geen Nederlandse versie van deze site? Wie kan mij raad geven. |
|
Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uhm, ik kan altijd wel de prijzen in euro's zien. Als ik etsy open via internet, dan komt er zo'n balkje te staan met de vraag of ik alles in euro's wil zien.
Omdat ik betaal via paypal heb ik eigenlijk wel goede ervaringen er mee... Soms duurt het even voordat je je pakketje ontvangt, maar wat wil je ook: het komt van all over the world ;) |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb er nog nooit iets besteld, maar ik denk dat het sterk afhankelijk is van degene bij wie je het bestelt. Etsy is een verzamelsite van heel veel verschillende verkopers.
|
|
![]() |
|
Bregit ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Ik neem aan dat het om patroontjes gaat, deze worden via pdf file verzonden. Het betalen gaat via Visa of Paypal, heb ik wel goede ervaringen mee. Succes!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
Ik heb Pipi haakpatroon besteld. Prima verlopen.
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ik heb al zoveel besteld via Etsy en nog nooit problemen gehad of het nu oogjes, grafische afbeeldingen of patronen waren, altijd alles perfect.
Als je PayPal heb en dat even aan je bank koppel is betalen een fluitej van een cent en ook dat verloopt zonder problemen. Er niet één vergelijkbare Nederlandse site die aan Etsy kan tippen. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Ik koop ook regelmatig op Etsy en op de Raverly site. En ja, een pay pall rekening is heel erg makkelijk. Je kan hier bijna wereldwijd mee betalen. En nu is de dollar en de pond heel goed koop, dus extra verlijdelijk om patronen enzo in te kopen |
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |