Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

jip en janneke

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: jip en janneke
    Posted: 17 Augustus 2011 om 13:51

hallo allemaal.

mijn zoontje rik is net weer begonnen met school groep 1 en zit in een klas met jip en janneke op de ramen en de stoelen een stikker met naam van jip en janneke. en tijdens de kring mag degene die het knuffel hondje vast heeft vertellen wat hij zij wilt. nou lijkt mij het erg leuk om ipv dat hondje jip en janneke te maken.

dus wie kan mij helpen aan een gehaakte jip en janneke???

liefs annette

liefs Annette
Back to Top
rietthea View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rietthea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 14:05
Die zou ik ook heel graag willen hebben. Heb al gezocht maar heb zelf niets wat erop lijkt.
Dus als iemand ze heeft dan graag ook deze kant op!

groetjes thea
Thanks voor alles
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 14:32

dat is toch een teckel? even zoeken op zoekfunctie, Er zit iemand op het forum die op haar blog daar een patroon van heeft.! kan je makkelijk  omtoveren tot het jip en janneke hondje.

Bij creaties staat er ook momenteel een teckel.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 14:38
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 14:43
nee ik zoek niet het hondje maar jip en janneke zelf het jongetje en het meisje.
liefs Annette
Back to Top
Irmadejonge View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Irmadejonge Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 15:03
Als iemand deze patroontjes heeft zou ik ze ook heel graag willen ontvangen.

groetjes Irma
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 15:42

Heb wel een borduurpatroon. Volgens mij kun je daarmee jip en janneke kussentjes  haken....

groetjes

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 17:29
Wauw dat interesseert mij ook wel.
Ik heb voor de kleindochter nog voorleesboekjes van Jip en Janneke.
Met die poppetjes erbij zou het natuurlijk nog veel leuker zijn.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 18:20
Jaa als iemand ze heeft hou ik me ook graag aanbevolen maar zie dat nog niemand ze heeft.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 20:01

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 20:53
De Hema had er wel stoffen poppetjes van maar die waren toch een beetje tweedimensionaal. De tekeningen van Fiep Westendorp zijn nu eenmaal zo, altijd van opzij met die wipneusjes. Wat je kunt proberen is een tekening uitvergroten en uitknippen en dat figuurtje zo goed mogelijk na te haken of breien, tweemaal, tegengesteld en die aan elkaar naaien en opvullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 22:29
Originally posted by Fien Fien wrote:

Als je ze kant en klaar wil: doe je best, dan maar

Wat een boos poppetje

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 00:29
Kan het boze poppetje ook niet plaatsen hoor....maar het s wel een hele leuke uitdaging om er een patroon voor/van te maken. Ga hier eens over nadenken!!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 01:37
Nou Sminske ik bestel wel bij je 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 09:52

Ik ben gaan googelen en zag een patroon te koop op marktplaats:

http://hobby.marktplaats.nl/breien-en-haken/473953815-haakpa troon-van-jip-en-janneke.html

Groetjes, Carla

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 10:01
Erg leuk. Ga ik bestellen. Bedankt voor de tip.

Het is een patroon dat iemand heeft ontworpen en op marktplaats gezet, dus ik ga het niet doorgeven. Ik weet nu wat een gezwoeg en gezweet en hersengekraak er in ontwerpen zit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 12:14

Zo beter, dan?

Weet niet hoe ik dat boze poppetje kan verwijderen.

Iemand van jullie misschien?

Alvast dank

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 12:36

Het is wel een schattig patroon,ik kan niet haken anders had ik het zo gekocht.Is niet duur toch? De meeste kooppatronen kosten toch ongeveer die prijs.

groetjes Frea.

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 12:48
hoikes,
Ik heb de indruk dat het gebreid kan worden ook.
Heb het toch maar besteld hoor.
Nu de link er staat is er voor iedereen die mogelijkheid.
Dank trouwens aan de persoon die de link heeft geplaatst.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 16:47
Heb ze ook besteld,ze zijn leuk,Bedankt
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns