Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Deze sjaal kwam ik tegen ....

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Deze sjaal kwam ik tegen ....
    Posted: 20 Augustus 2011 om 12:38
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:41
De link doet het niet...
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:42
Nu wel .... ging even mis met knippen en plakken ...
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:46
amaai zeg zulke prijzenzo kan je inderdaad een serieuze winst maken.groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:47
Het is een leuke sjaal en met duur garen en uurloon zal hij best wel zoveel kunnen kosten, maar dat kunnen wij lekker goedkoop met hetzelfde effect.

Ik ben benieuwd wat jij ervoor gaat vragen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:47
Sjeesus, daar wil ik mijn restjes wel voor aanspreken. Wat een belachelijke prijs...

Wel betwijfel ik eerlijk gezegd of Nederland warm zal lopen voor dit soort sjaals. Heb er nog nooit iemand mee zien lopen...
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:51

Ik schrok me te pletter wat een prijs zeg.............het is wel een mooie sjaal dat wel. Maar met een paar bolletjes van de zeeman moet je een heel eind kunnen komen. Dus je kunt inderdaad een superwinst maken zelfs al vraag je maar een kwart van deze prijs.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 14:11
Als je de uren telt hoelang je bezig bent zal de prijs wel kloppen, maar wij tellen geen uren werk maar uren plezier en dan is dat ding echt duur. Wie zou die kopen?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 15:18
dat levert nog eens wat op zeg.
zit er goud in verwerkt of zo
Back to Top
my-angel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer my-angel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 15:56
Geen goud maar wel 100 % echte wol en dat kun je nu eenmaal niet bij de zeeman kopen.

Maar dan nog ....... voor dat bedrag heb ik donderdag mijn 4 mannen in het nieuw gestoken 

Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 16:43
Dat is een mooie sjaal Mineke,groetjes Hetty.
Back to Top
Marie-Jozé View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marie-Jozé Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 17:11
Leuke sjaal alleen die prijs......
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 20:41
Nou, dan ben ik nu de enige: Ik vind het niet eens mooi!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 22:40
Ik vind hem wel mooi, maar voor dat geld kan ik een heleboel wol zelf kopen en dan heb ik ook nog de lol van het zelf maken 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 22:41
Jeejtje, ik las eerst alle reacties hier en dacht hoe duur zou de sjaal zijn, rond 50 euro - 80 misschien, maar dit is toch wel een heel andere bedrag. Ik vind hem leuk, maar de prijs kan je er niet vanaf zien.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 23:12
Ik heb een heleboel gekleurde dunne katoen, misschien is dat wel leuk voor zo'n sjaal, meer voor de mooi dan de warmte. En de rest van je kleding zal in één kleur moeten, anders wordt het wel een bont zooitje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 11:01
hoi voor die prijs maak ik hem liever zelf en dan hebben we
er nog plezier aan
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 12:57
Ja, wat een prijs vragen ze daar voor!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 15:32
@ Pippie: ik ben het met je eens...

Snap uberhaupt niet dat mensen zoveel geld neerleggen voor een sjaal. Bolletjes wol van de Action/Wibra/Zeeman (Nigar is zo mooi) en met een paar uurtjes werk heb je nog voor minder dan een tientje een mooie sjaal...
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 16:37

Originally posted by pippie pippie wrote:

Nou, dan ben ik nu de enige: Ik vind het niet eens mooi!!!

Ik ook niet!

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns